diamond Geplaatst: 12 december 2019 Auteur Geplaatst: 12 december 2019 2 uren geleden, Sprietje zei: Ach, het komt wel vaker voor dat schotels bewust in de vernieling worden geholpen omdat het anders niet past. Je kunt een schotel ook een tweede leven geven maar dan moet die niet zo erg beschadigd zijn als jou schotel. Zeer mooie foto's echte kunstwerken zijn het :p en zeker de laatste 3 foto's haha
RimaNTSS Geplaatst: 12 december 2019 Geplaatst: 12 december 2019 Of, als laatste bestemming (voor antenne) gebruik het als open haard. 😁 Het kan het werk ongeveer 10 keer doen. Ik heb het gecontroleerd.
minplus Geplaatst: 12 december 2019 Geplaatst: 12 december 2019 (aangepast) 😁 Die laatste van Sprietje is echt voor de super satfreak. 12 december 2019 aangepast door minplus 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
dreka1 Geplaatst: 12 december 2019 Geplaatst: 12 december 2019 Het is bijna Kerst, al je creatief wilt zijn .
cookie monster Geplaatst: 12 december 2019 Geplaatst: 12 december 2019 7 uren geleden, diamond zei: Het zou interessant zijn voor iemand die hem kan oplappen en testen ze gaan die sowieso terug willen hebben als ik hem mag houden dan mag jij hem hebben dan kan jij er een mooie kunstwerk van maken Ah , ik ben artiest in de onkunde !! 7 uren geleden, Sprietje zei: Ach, het komt wel vaker voor dat schotels bewust in de vernieling worden geholpen omdat het anders niet past. Je kunt een schotel ook een tweede leven geven maar dan moet die niet zo erg beschadigd zijn als jou schotel. Leuke voorbeelden C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
diamond Geplaatst: 11 januari 2020 Auteur Geplaatst: 11 januari 2020 Op 12-12-2019 om 21:23, cookie monster zei: Ah , ik ben artiest in de onkunde !! Leuke voorbeelden Zoals beloofd cookie monster mag jij de schotel hebben. na heel wat mailtjes te hebben verstuurd mocht ik uiteindelijk de schotel houden. dus deze is voor jou.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen