Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

In het verleden nam ik altijd de benodigde oogdruppels ( voor droge ogen )mee uit het buitenland.Helaas niet meer mogelijk.Hier zijn de oogdruppels voor 10 ml best wel duur.( 15 € )

nu zie ik dat een bekende keten ook oogdruppels verkoopt voor +/- 5 €.

heeft iemand ervaring met het gebruik van oogdruppels en zoja welke zijn jouw favoriet

aangepast door blitz10

Geplaatst:

Oogdruppels voor welk probleem? Er zijn verschillende.

Als ik iets in een oog heb spoelen we het er met lenzenvloeistof uit.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Geplaatst:

Gewoon die goedkope zijn precies hetzelfde als de dure , wij gebruikte die altijd bij onze bulldoggen

Groeten Willy

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Geplaatst:

Misschien eens in Duitsland kijken. Ik haal ook veel medicijnen uit Duitsland. Dat scheelt best veel geld als je goed vergelijkt en rekening houdt met verzendkosten.

Voor veel dingen kan je gewoon een jaar voorraad in huis halen, en spaar je ook nog eens aan verzendkosten door alles dan wat te synchroniseren.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

• Moderator
Geplaatst:

Ik zou met oogdruppels geen risico willen lopen.

Oogdruppels zijn (na opening?) beperkt houdbaar, een maand wordt geadviseerd, en gedurende die tijd dien je de oogdruppels met omzichtigheid te behandelen.

Ogen kunnen niet vervangen worden, ga voor gedegen informatie naar een (oog) arts.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Uiteraard zou ik ook geen druppels voor een hond gebruiken ;)

Maar mijn reactie ging er om, dat als je weet wat je nodig hebt, en je wil ze goedkoper kopen, dan kan je ze in Duitsland vaak voordeliger inkopen bij apotheken die via internet verkopen. Open je het flesje niet, geldt de houdbaarheidsdatum... en is het meestal mogelijk een jaarvoorraad te kopen...

Je moet uiteraard niet zomaar wat in je ogen gaan druppelen... maar ik vermoed dat de vraagsteller zich daar wel van bewust is.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Geplaatst:

Hoofdzaak goedkoop?

Ga naar je arts en laat je ogen onderzoeken. En laat je een recept voor een medicijn geven. Ben je in Duitsland verzekert, dan betaal je €5 per medicijn aan eigen bijdrage. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Geplaatst:

Er is inderdaad een groot verschil bij die spullen in de verschillende landen.

Wij zitten goed we kunnen zo binnen 30 minuten van B naar NL of D.

Onze huisarts zegt bv zelf koop de normale pijnstillers in NL anders moet ik een

recept uitschrijven voor de apotheek.

Supplementen zoals vitamines calcium enz uit Duitsland die spullen zijn allemaal goed.

Maar op internet kopen kijkuit dat die spullen niet uit india china .... komt .

Geplaatst:

Gewoon bij de apotheek halen, het is een zoutoplossing die ze in liters op voorraad hebben en is goedkoop.

Anders even langs de eerste hulp van een ziekenhuis gaan en daar naar oogdruppels vragen, ook daar hebben ze het in literflessen op voorraad.

Geplaatst:

Als het om een fysiologische zout-oplossing gaat kun je hem voor hooguit een euro per liter zelf maken. Met kraanwater voor 0.00064 € plus een beetje zout per liter.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Geplaatst: (aangepast)

Willen jullie iemand zout in de ogen strooien🤣

aanvulling:Dat is voor snotneuzen

aangepast door mereltje

Groeten Willy

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Geplaatst:
57 minuten geleden, mereltje zei:

Willen jullie iemand zout in de ogen strooien🤣

aanvulling:Dat is voor snotneuzen

Wat denk je waaruit de diverse contactlens vloeistoffen bestaan, ook dat zijn zoutoplossingen.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...