Ga naar inhoud


oogdruppels


blitz10

Aanbevolen berichten

In het verleden nam ik altijd de benodigde oogdruppels ( voor droge ogen )mee uit het buitenland.Helaas niet meer mogelijk.Hier zijn de oogdruppels voor 10 ml best wel duur.( 15 € )

 

nu zie ik dat een bekende keten ook oogdruppels verkoopt voor +/- 5 €.

 

heeft iemand ervaring met het gebruik van oogdruppels en zoja welke zijn jouw favoriet

aangepast door blitz10
Link naar reactie
Delen op andere sites


Misschien eens in Duitsland kijken. Ik haal ook veel medicijnen uit Duitsland. Dat scheelt best veel geld als je goed vergelijkt en rekening houdt met verzendkosten.

Voor veel dingen kan je gewoon een jaar voorraad in huis halen, en spaar je ook nog eens aan verzendkosten door alles dan wat te synchroniseren.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik zou met oogdruppels geen risico willen lopen.

Oogdruppels zijn (na opening?) beperkt houdbaar, een maand wordt geadviseerd, en gedurende die tijd dien je de oogdruppels met omzichtigheid te behandelen.

 

Ogen kunnen niet vervangen worden, ga voor gedegen informatie naar een (oog) arts.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard zou ik ook geen druppels voor een hond gebruiken ;)

 

Maar mijn reactie ging er om, dat als je weet wat je nodig hebt, en je wil ze goedkoper kopen, dan kan je ze in Duitsland vaak voordeliger inkopen bij apotheken die via internet verkopen. Open je het flesje niet, geldt de houdbaarheidsdatum... en is het meestal mogelijk een jaarvoorraad te kopen...

Je moet uiteraard niet zomaar wat in je ogen gaan druppelen... maar ik vermoed dat de vraagsteller zich daar wel van bewust is.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is inderdaad een groot verschil bij die spullen in de verschillende landen.

Wij zitten goed we kunnen zo binnen 30 minuten van B naar NL of D.

Onze huisarts zegt bv zelf koop de normale pijnstillers in NL anders moet ik een

recept uitschrijven voor de apotheek.

Supplementen zoals vitamines calcium enz uit Duitsland die spullen zijn allemaal goed.

Maar op internet kopen kijkuit dat die spullen niet uit india china .... komt .

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon bij de apotheek halen, het is een zoutoplossing die ze in liters op voorraad hebben en is goedkoop.

Anders even langs de eerste hulp van een ziekenhuis gaan en daar naar oogdruppels vragen, ook daar hebben ze het in literflessen op voorraad.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, mereltje zei:

Willen jullie iemand zout in de ogen strooien🤣

aanvulling:Dat is voor snotneuzen

 

Wat denk je waaruit de diverse contactlens vloeistoffen bestaan, ook dat zijn zoutoplossingen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...