Tonskidutch Geplaatst: 23 december 2019 Geplaatst: 23 december 2019 prima, je zult wel nog een raketje nodig hebben vanuit Ultima Thule The Crying Cowboys Aaron Rux
waterpas Geplaatst: 23 december 2019 Auteur Geplaatst: 23 december 2019 Heb een geruisloze Honda E-Bike In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
waterpas Geplaatst: 23 december 2019 Auteur Geplaatst: 23 december 2019 Tonski, jouw laatste suggestie, alles eraf en dan flashen lukt niet. Ik heb mij geregistreerd maar kan geen image downloaden, leuk zo´n site, weer een account voor paal met idem wachtwoord. In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
Moderator ceesv Geplaatst: 23 december 2019 Moderator Geplaatst: 23 december 2019 Ik denk dat je tijd en aandacht moet gebruiken, dan kan je wel een image downloaden op de VTi site. Je conclusie lijkt mij iets te kort door de bocht. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sverige Geplaatst: 23 december 2019 Geplaatst: 23 december 2019 En inderdaad gewoon eens een andere usb stick gebruiken. Toen ik 1½ jaar geleden mijn allereerste keer mijn ultimo4K wilde voorzien van VTI software gebeurde er ook niets... erg lang wachten, en niets... Ik had de kleinste usb stick genomen die ik had, maar die deed het niet... dan maar eens een andere genomen, en dan werkte het zoals het hoort. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
waterpas Geplaatst: 23 december 2019 Auteur Geplaatst: 23 december 2019 Eureka, twee linkerhanden maar blijkbaar op de juiste plek en met behulp van veel van Uw rechterhanden is het uiteindelijk gelukt. VTi-image, andere USB-stick en voila het werkt weer. Wel een prinses op de erwt zo´n VU, verlangt een VIP behandeling, enfin ik kan weer kijken, dus alle helpers heel erg bedankt. 1 In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
minplus Geplaatst: 23 december 2019 Geplaatst: 23 december 2019 Gewoon Pli erop.😎 Even de knuppel in het hoenderhok.😁 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
luisteraar Geplaatst: 23 december 2019 Geplaatst: 23 december 2019 12 minuten geleden, minplus zei: Gewoon Pli erop.😎 Even de knuppel in het hoenderhok.😁 Het klonk inderdaad als of het enkel werkt met andere usb-stick en VTI Het zal ook gewerkt hebben met de andere usb-stick en openpli openatv openvix .............
minplus Geplaatst: 23 december 2019 Geplaatst: 23 december 2019 Kwestie van de juiste software en een goeie stick en geen rare dingen doen. Was in de jaren 60 al zo maar dan net iets anders. 😁 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Sverige Geplaatst: 25 december 2019 Geplaatst: 25 december 2019 Fijn dat het werkt! - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen