Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

Ik heb een VU+ duo al een tijdje maar krijg het iet goed aan de praat, kan maar een van de 2 koppen op de schotel ontvangen, en geen van de opties gebruiken om te koppelen met internet. Schijnt dat je verstand moet hebben van Linux, en de opera browser is voor mij niet mee te werken.... Ik heb eer te weinig verstand van :-(. Ik heb dus een mooi apparaat waar ik weinig tot niets mee kan. Zoek iemand die het voor (met) mij goed draaiend kan krijgen in de buurt van Loenen aan de Vecht. 

Geplaatst:

Is het echt een oude VU+ Duo of een nieuwere Duo2? Wat meer info over de schotel, LNB type e.d. Is wel handig om hier te vermelden. Verbinding met internet is eigenlijk doodsimpel. Gewoon een LAN kabel in de box en de andere in de modem/router... Zou meteen moeten werken...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

Geplaatst:

ik dacht een tag gezien te hebben met VU+ DUO2

4 uren geleden, RobR zei:

en de opera browser is voor mij niet mee te werken

dat werken met opera hoeft men ook niet, maar duidt aan dat er al een internet aanbinding is

welke andere koppeling met internet gewenst is wordt niet duidelijk

indien de instellingen in systeem/netwerk/adapterinstellingen

voor de router als gateway en als DNS juist zijn heb je altijd internet connectivity

bijlage / afbeelding een voorbeeld

adapterinstellingen.jpg

Second Life

Mungo Parker

Geplaatst:
Op 23-12-2019 om 15:03, Mimisiku zei:

Is het echt een oude VU+ Duo of een nieuwere Duo2? Wat meer info over de schotel, LNB type e.d. Is wel handig om hier te vermelden. Verbinding met internet is eigenlijk doodsimpel. Gewoon een LAN kabel in de box en de andere in de modem/router... Zou meteen moeten werken...

Hi, het is een VU+Solo2. Ik weet dat er een internet link is, (met de ethernet kabel naar router en snelle Glas Vezel, omdat ik Youtube koppeling heb gemaakt (alleen het werkt niet 😞 geluid wisselend/geen beeld)

Geplaatst:

Youtube werkt ook niet op de VU+... Die veranderen om de zoveel tijd hun codecs en applicatie... Alleen maar om de mensen te pesten.

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

Geplaatst:

op mijn duo2 met openvix werkt youtube perfekt

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

Ja, Openvix past dat nog wel eens aan. VTi ook, maar in mindere mate...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...