Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

ik heb sinds vorige week een VU+ DUO 4k, die ik heb aangesloten aan mijn Technisat Multytenne met 1 kabel. Ik gebruik OpenPLI 7.2

Mijn verwachting was dat ik een Timer conflict zou krijgen als ik in de timer bijvoorbeeld BBC 1 en tegelijk ZDF zou zetten. (Dit was ik gewent bij de Rebox 8500 die ik hiervoor had).

Helaas accepteert de timer beide opnames, waarna 1 van beiden daadwerkelijk is opgenomen en de andere wordt weergegeven met 0%.

Ook als ik bijvoorbeeld zit te kijken naar ZDF en ik had een timer ingezet op BBC, dan springt het beeld niet over, of krijg ik een melding in beeld, maar mislukt de opname.

Timer conflict weergeven staat altijd aan bij het invoeren van een nieuwe timer, maar lijkt niet te werken...

Zijn er ideeën wat ik hieraan kan doen?

Alvast bedankt,

Rene

Geplaatst: (aangepast)

Hai hai

dank voor je antwoord. een tweede coax aansluiten kan door gebruik te maken van een splitter?

Heb je een aanrader voor een andere image?

Groeten 

René

aangepast door RvdT
  • Moderator
Geplaatst:

Nee,een splitter werkt niet.

Het moet een 2e kabel zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Zou het kunnen dat je twee tuners hebt ingesteld, i.p.v doorlus naar tuner twee?

Daardoor denkt de box dat er twee tuners aanwezig zijn,

Mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...