Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

Goedemorgen, welkom.

Van een tablet naar een Vu+ streamen, om iets op te nemen op die box?

Andersom gaat in ieder geval wel, je kan vanaf een Vu+ naar een tablet streamen op het tablet een willekeurige zender bekijken.

Je opent de webif, door het ingeven van het locale ip nummer van je Vu, en kiest in de EPG bij de betreffende zender het stream icoon.

Daarna kan je op de video player van je tablet de link openen en kijken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Van de vu+ streamen naar de tablet gaat prima met de vu+-app. Maar daar gaat het niet om. Andersom is juist mijn bedoeling.

Heb 3 tv's op de vu+ aangsloten. Met de chromecast kan ik altijd maar naar 1 tv streamen. Zou dat via de vu+ kunnen dan heb ik weer op alle 3 tv's beeld. Daarnaast zijn er een aantal zenders binnen tv-apps van o.a. Canaldigitaal, niet op de sateliet te ontvangen, maar uitsluitend online. Zou ik dit naar de vu+ kunnen streamen, dan heb ik ook die zenders over alle tv's.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...