iwanw Geplaatst: 3 januari 2020 Geplaatst: 3 januari 2020 Hallo, ik heb een Enfinity evo mini met OpenATV 5.1. ik heb cccam 2.0.11 geinstaleerd met putty. ik heb al van alles geprobeerd, maar op me pluginlijst voor downloads is softcam niet aanwezig. is er iemand die me a.u.b kan helpen.
Mimisiku Geplaatst: 3 januari 2020 Geplaatst: 3 januari 2020 Hmmmm.. Weet niet of OpenATV 5.1 nog een feed heeft.. Met PuTTY gaat dat ook, maar dan moet je wel weten waar je e.e.a. moet plaatsen. De Softcam moet namelijk ook nog automatisch gestart worden. De CCcam.cfg moet ook worden geplaatst in /etc of /usr/keys Er is ook een softcammanager.ipk die dat alles voor je doet... Voor welke kaart ga je CCcam gebruiken of wil je een c-lijn gaan gebruiken? Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen