MrDish Geplaatst: 5 januari 2020 Geplaatst: 5 januari 2020 Naast mijn Fibo-motor waar ik op zoek naar ben ,zoek ik ook een adres waar je losse actuator motoren kunt kopen. Mvg
Sprietje Geplaatst: 5 januari 2020 Geplaatst: 5 januari 2020 Verkopers mogen hier niet genoemd worden maar als je op Google "satellite dish actuator" intoetst, krijg je er tientallen.
MrDish Geplaatst: 6 januari 2020 Auteur Geplaatst: 6 januari 2020 Oke, nu nog losse motoren van een actuator. Mvg
Moderator ceesv Geplaatst: 6 januari 2020 Moderator Geplaatst: 6 januari 2020 En wat als je als je op Google "satellite dish actuator motor" intoetst Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
MrDish Geplaatst: 6 januari 2020 Auteur Geplaatst: 6 januari 2020 Op mijn beeld scherm zie ik dan het zelfde. maw; zoals wij dat hier noemen in het Oosten, van t zelde laken `n pak.
trust Geplaatst: 6 januari 2020 Geplaatst: 6 januari 2020 (aangepast) Wat bedoel je met "losse actuator motoren" alleen de ronde elektromotor of het hele blok met tandwielkast , pulsgever en eindschakelaars ? Besef wel dat er een enorme variatie in afmetingen en vertragings-ratio is . Ook de buisdiameters lopen uiteen , ik meet hier 35.44 , 33.35 , 35.10 , 32.12 enz Ook bij de koppelingen van de kast en de schroefstang vind je veel verschillen . Ik geef je dan ook weinig kans om nieuwe losse motoren te vinden. 6 januari 2020 aangepast door trust buismaten toegevoegd Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
MrDish Geplaatst: 6 januari 2020 Auteur Geplaatst: 6 januari 2020 het hele blok met tandwielkast , pulsgever en eindschakelaars. Mvg
December10 Geplaatst: 12 januari 2020 Geplaatst: 12 januari 2020 Als je wat zoekt ik heb nog 5 Actuators liggen .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen