Gast Geplaatst: 15 oktober 2000 Geplaatst: 15 oktober 2000 veel gevraagde update voor de 1.0 Aston modules. <P>Wel up te graden via een Nokia MM 9600 en scsi poort.<P>suc6.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 16 oktober 2000 Geplaatst: 16 oktober 2000 Wat raar, het ligt hier al de hele dag en niemand reageert<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 16 oktober 2000 Geplaatst: 16 oktober 2000 Is dit een goeie of hebben we nou ook iets met license error ???? het blijft natuurlijk altijd nog steeds wel op eigen risico<P>------------------<BR>Groeten, Belec
Gast Geplaatst: 17 oktober 2000 Geplaatst: 17 oktober 2000 Ik heb hem gedownload alleen er staat niet bij welke versie van dvb men moet gebruiken om dit te toen wie heeft meer info ??? Teebee misschien ???<BR><P>------------------<BR>Groeten, Belec
Gast Geplaatst: 17 oktober 2000 Geplaatst: 17 oktober 2000 Er is geen verschil tussen de sbr upload procedure voor een Irdeto CICAM en de Aston. <BR>De bootloaders zijn identiek.<BR> <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 17 oktober 2000 Geplaatst: 17 oktober 2000 Tsja, iedereen heeft net een Humax gekocht, dus wat moet je dan met zo'n SBR?<P>Nog iemand met een 9600 in de buurt van Gouda die mijn 1.0 kan upgraden ?<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 17 oktober 2000 Geplaatst: 17 oktober 2000 wie heeft hem al getest ?? pas op een engelsman in het engelse forum zei [but it fucked my cam.] <BR><P>------------------<BR> <P> <P> satfreak@superweb.nl
Gast Geplaatst: 17 oktober 2000 Geplaatst: 17 oktober 2000 Klopt als een bus en het gaat om de Engelse TUTU da's niet een of ander prutsertje maar een redelijk ervaren gebruiker.<P>Ik zou zeker geen risico willen lopen op dit moment met die schaarse cams.<P>Als ik het goed gelezen heb wordt die file ook uit het board gehaald.<P>------------------<BR>Groeten,<BR>Cb[PC]<p>[This message has been edited by d0xt3rCb (edited 17 October 2000).]
Gast Geplaatst: 19 oktober 2000 Geplaatst: 19 oktober 2000 Wie weet meer over de bron? Is het wel iemand geluckt?<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 19 oktober 2000 Geplaatst: 19 oktober 2000 Voor zover ik zie is de Irdeto 4.7 software ook weg uit het download gebied. Is hier ook iets mis mee of is het toeval?<P>------------------<BR>* Things are only impossible until they are not *
Gast Geplaatst: 19 oktober 2000 Geplaatst: 19 oktober 2000 De file is van de download sectie verwijderd.<P>Althans is deze file getest geweest op 2 verschillende cams, waarbei beiden succesvol waren upgadated. (niet door mij persoonlijk, maar door een héél betrouwbare bron)<P>Maar om verdere "problemen" te vermijden, is deze verwijderd.<P>cu<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten