Ga naar inhoud


Formule 1 in 2020


D.Quijote

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Drs. IJzerbout zei:

Ik vind het een schande dat het aanbieden van oprechte excuses aan beide bevolkingsgroepen zo lang op zich laat wachten.

Hij is gewoon een lul, om dat scheldwoord maar eens te gebruiken.

 

Ben je vergeten dat je vriendje Vettel er ook wat van kan?
Schorsing dreigt voor Vettel na scheldkanonnade
De grote baas van de Formule 1 is boos omdat de oud-wereldkampioen enorm aan het schelden was over de radio.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je wilt het niet snappen hè Sprietje..en je praat het als maar goed.

Ik zat er op te wachten dat dit kwam.

 

Vettel zat misschien wel te schelden, maar heeft daarmee geen onschuldige mensen gekwetst door ze als minder begaafden aan te duiden en hun geestelijke, lichamelijke afwijking of beide te gebruiken als een scheldwoord.

 

Daar gaat het om.

Het verschil is als volgt:

 

Ik noem jouw een stomme lul. Of ik noem jou een stomme neger....Voel je hem?

 

Met mijn excuses aan mensen met een donkere huidskleur.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Sprietje zei:

 

Ben je vergeten dat je vriendje Vettel er ook wat van kan?
Schorsing dreigt voor Vettel na scheldkanonnade
De grote baas van de Formule 1 is boos omdat de oud-wereldkampioen enorm aan het schelden was over de radio.

 

Sprietje, je respect voor Verstappen is hier bij deze niet op zijn plaats,  hier past geen respect , hier past alleen een excuses. En Vettel erbij halen is zo'n gemakkelijk excuus want kinderen op de speelplaats zeggen ook altijd, de andere is begonnen, dan mag ik ook . Wil het daarom zeggen dat het ook mag? Trouwens heeft Vettel het woord mongool gebruikt in zijn scheldkanonnade ? Van Verstappen is geweten dat dit niet de eerste keer is.  Nu ja elkeen maakt uit voor zichzelf wat hij zegt, maar houdt het respectvol. En blijkbaar scheelt er daar iets bij Max.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt mij trouwens best wel moeilijk om aan te kunnen tonen hoe de band kapot is geraakt als je ziet hoe de band aan gort gereden was toen de wagen tot stilstand kwam.

 

Ik reed jaren geleden eens op de autobaan van Berlijn naar Frankfurt bij hoge snelheid (meer dan 200 km/h) over een stuk ijzer en na 2 km merkte ik dat er wat met de wagen niet in orde was en kon hem zonder slingeren etc. op de vluchtstrook zetten. De rechterachterband was geklapt en er was zo goed als niets meer van over.

Mijn vriendin was diep onder de indruk van mijn rijvaardigheid toen ze de band, of dat was er van over was, zag.

En het was helemaal niet moeilijk. Wagen uit laten rollen, geen rare rempogingen. Niets aan de hand.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het was een runflat band?😉

 

In Parijs is er ooit een Concorde over een bogus parts metalen strip op de startbaan gereden.

Dat liep niet goed af.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zou je dat doen. Ze hebben ern prive bandenservice die binnen twee seconden vier andere banden eronder zetten. Het is vaak maar maximaal 2 minuten rijden naar die super service.

 

Als je met klapband in de grindbak staat dan komt zelf een Verstappen er niet uit.

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Zatter zei:

Waarom zou je dat doen. Ze hebben ern prive bandenservice die binnen twee seconden vier andere banden eronder zetten. Het is vaak maar maximaal 2 minuten rijden naar die super service.

 

Ze plaatsen daarin tegen wel slechte banden moet ik zeggen, rijden een paar rondjes en ze zijn al weer versleten of klappen uit elkaar.

Bij mijn bandencentrum krijg je gewoon banden die 80.000km mee gaan 😁

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het staartje van de scheldkanonnade wat Max kreeg wordt langer.
De ambassadeur van Mongolië die al een brief had geschreven naar de FIA, Red Bull en Aston Martin, heeft nu ook een brief geschreven aan de Verenigde Naties.

 

Het had natuurlijk helemaal niet uitgezonden mogen worden want de boordradio is voor de monteurs en het team.

 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...