Ga naar inhoud


Formule 1 in 2020


D.Quijote

Aanbevolen berichten


Paul Joseph Watson filleert in een Engelstalige video Mr. H en hoe het gekomen is dat er zo een groot verschil zit tussen wat hij naar buiten projecteerd en wat hij in werkelijkheid doet.

 

Lewis Hamilton is een idioot.

 

Zelf, lang een fan van hem geweest maar dat is al even verleden tijd.

 

aangepast door Zatter
  • Like 1

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Meneer Watson heeft een punt!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De FIA wil ook van alle motor leveranciers weten hoe hun uitwerking van de ERS (rem energie terugwin) want de ECU (computer die alles aanstuurt) is niet aangesloten op het hoogspannings deel.

 

Ik vind dat onzin want alle energie die kunt terugwinnen is energie die je er zojuist in gestopt hebt. Accu is beperkt en het hergebruik is gelimiteerd dus dan zou dus teruggewonnen energie ergens opgeslagen worden buiten het bewaakte systeem.

 

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet helemaal onzin want op zit moment is er geen controlesysteem op de ERS.

De FIA wil nu tekeningen opvragen en sensoren inbouwen.

 

Vooral Mercedes wordt verdacht hiermee te sjoemelen en zelfs tijdens het opwekken overtollige energie een deel direct te gebruiken om te accelereren.

Hoe het exact werkt is mij niet bekend, maar een soortgelijk systeem bestaat volgens mij al in straatauto's. (toyota)

 

Mocht Mercedes hiermee sjoemelen, dan hangt er poep aan de ventilator. (shit hits the fan)

 

Linkje gevonden..

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

De FIA vermoedt dat er onregelmatigheden plaats vinden met de motoren en hebben de motorleveranciers Mercedes, Ferrari, Renault en Honda opgedragen voor 21 aug. data in te leveren van het ERS-systeem.
Het reglement schrijft voor dat de MGU-K maximaal 163pk mag verzorgen.

 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Sprietje zei:

De FIA vermoedt dat er onregelmatigheden plaats vinden met de motoren en hebben de motorleveranciers Mercedes, Ferrari, Renault en Honda opgedragen voor 21 aug. data in te leveren van het ERS-systeem.
De reglementen schrijft voor dat de MGU-K maximaal 163pk mag verzorgen.

 

Daar schreef ik en drz al over.

 

Ik vind het onzin omdat het teruggewonnen energie is en niet extern toegevoerde energie. Om die energie te hebben moet je brandstof verbranden en die is al gelimiteerd.

 

De FIA moet dan eerst nog de fan (ventilator) schoonmaken want ander loop hij meteen vast omdat hij in beerput van Ferrari is gevallen.

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Sprietje zei:

F1 voegt hoogstwaarschijnlijk op 15 november een GP toe in Istanbul waar eerder al in 2005 en 2011 werd gereden.

 

Ik hoop dat het niet zo is. Turkey is geen voorbeeld, anders dat van een land wat zijn agressie exporteerd en hiermee veel levens vernietigd.

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...