Ga naar inhoud


Formule 1 in 2020


D.Quijote

Aanbevolen berichten

11 uren geleden, gerrit B zei:

 

Ze plaatsen daarin tegen wel slechte banden moet ik zeggen, rijden een paar rondjes en ze zijn al weer versleten of klappen uit elkaar.

Bij mijn bandencentrum krijg je gewoon banden die 80.000km mee gaan 😁

Het een verknipte wereld waar de banden zo gemaakt worden dat ze snel vervangen moeten worden. De maakbaarheid van de werkelijkheid is beperkt en zal zich dan ook altijd tegen je keren.

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites


4 uren geleden, Sprietje zei:

De FIA is bezorgd over de klapband van verstappen op Imola gaat daarom samen met Pirelli en Red Bull een onderzoek doen. Verstappen had nog maar 32 ronden gereden terwijl andere coureurs er zonder problemen 50 ronden mee wisten te rijden.

 

Doet me denken aan e.e.a Daytona film waar de coureur banden versleet als een gek, door gedwongen te rijden zoals de theamchef wilde gingen de banden veel langer mee.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • Moderator

Hoek was die slogan ook alweer?

 

Redbull geeft je vleugels?😁

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Sprietje zei:

Als je met een lijndienst gaat moet je reizen op de tijden dat de vluchten gepland zijn.

 

Dat is geen straf hoor.

Ik hoop niet dat ie nu naast zijn schoenen gaat lopen en de kolossale afgang in Turkije zich niet herhaald.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...