sattv4iedereen Geplaatst: 13 januari 2020 Geplaatst: 13 januari 2020 hi, ik heb hier een ssd gekregen van het type m2 gekregen. Toen die uit de laptop kwam, zat er een hdd paswoord op. Nu wil ik deze hdd gebruiken in een Akasa AK-ENU3M2-BK behuizing. ik zie de grootte staan, maar helaas , ik krijg een I/0 error. bepaalden zeggen dat een hdd die uit een laptop komt met hdd paswoord voor de vuilbak is, die dat waardeloos is. klopt dit, of zijn het verkoop trucs? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
henkvd1 Geplaatst: 13 januari 2020 Geplaatst: 13 januari 2020 Zonder password en de laptop ( ivm de BIOS om pw te wijzigen) kan die idd richting vuilbak.
sattv4iedereen Geplaatst: 14 januari 2020 Auteur Geplaatst: 14 januari 2020 ik heb een andere m2 ssd hdd ingestoken en nu werkt het. Wel haal ik geen hogere snelheid dan bvb een externe manuele schijf . Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Tonskidutch Geplaatst: 22 juni 2020 Geplaatst: 22 juni 2020 Op 14-1-2020 om 14:40, sattv4iedereen zei: Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld een zonder paswoord zeker Coles Corner Richard Hawley
Edwin Geplaatst: 10 augustus 2021 Geplaatst: 10 augustus 2021 Dat zou me wel heel sterk verbazen dat die M2 SSD niet sneller is dan een externe klassieke Harddisk. Dan is er iets heel erg mis.
Pionewbie Geplaatst: 10 augustus 2021 Geplaatst: 10 augustus 2021 Ligt eraan op welke USB poort de extere HD is aangesloten. Als het een USB 2 is dan is de snelheid begrenst op max. 480 Mbit/s Aangesloten op een USB 3 poort kan max 5 Gbit/s gehaald worden
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen