sattviewer Geplaatst: 17 januari 2020 Geplaatst: 17 januari 2020 Beste mensen, Tot 3 jaar geleden heb ik een abbo gehad bij Canal Digitaal. Ik ben toen echter wegens verkrijgen van glasvezel overgestapt. Nu wil ik in de caravan weer gebruik maken van een schotel, aangezien het internet op de camping niet echt voldoet. De oude ontvanger heb ik nog. Het betreft een DM800HD met een Gemini2 Image V4.1 en CCCam V2.30 Mijn vraag is of deze configuratie nog werkt voor CD, of dat ik moet upgraden naar een meer recente versie. Aangezien ik een recreatie abbo ga afsluiten heb ik nu dus nog geen ontvangst om e.e.a. te testen, maar wil ik de boel wel al goed instellen. Alvast bedankt voor jullie reactie. Groet, koos.
bellejt Geplaatst: 18 januari 2020 Geplaatst: 18 januari 2020 bruikbaar maar vervang cccam door oscam of je hebt vermoedelijk een prio file nodig bij 2.3.0. Files te vinden op het forum Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Mimisiku Geplaatst: 18 januari 2020 Geplaatst: 18 januari 2020 Je woont in Headvillage... Je mag ook even langswaaien hier. Kan ik het vast voor je in orde maken... Zo gepiept... Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
sattviewer Geplaatst: 19 januari 2020 Auteur Geplaatst: 19 januari 2020 OK, bedankt voor de info. CCCam vervangen voor OScam had ik al meer gelezen en ga ik uitvoeren. Voor de rest laat ik hem zo als tie is.
Mimisiku Geplaatst: 19 januari 2020 Geplaatst: 19 januari 2020 Gaat prima werken.. Zo geregeld. Het is een single tuner dus je kunt ook overwegen om de oudere CCcam 2.2.1 erop te zetten. Dan heb je de CCcam.prio niet eens nodig (al blijft OScam natuurlijk de betere keuze).. Weet niet of er nog een Gemini 2 feed bestaat (is alweer een tijdje geleden) Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
jeevanhoof Geplaatst: 19 januari 2020 Geplaatst: 19 januari 2020 (aangepast) 2 uren geleden, sattviewer zei: OK, bedankt voor de info. CCCam vervangen voor OScam had ik al meer gelezen en ga ik uitvoeren. Als je er niet veel van kent, vervang dan cccam 2.3.0 door 2.2.1. Dit is makkelijker voor een leek en werkt zeker zo goed als Oscom. Ik zie net dat je deze raad ook al door Mimisiku hebt gekregen mvg 19 januari 2020 aangepast door jeevanhoof dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen