Ga naar inhoud


Vu+ UNO 4K vs Vu+ UNO 4K SE voor Caiway


Kitser

Aanbevolen berichten

Allemaal

Een NAS is ook een extern opname medium.

En dat met NAS ging nog altijd perfect met de bitrate van een specifieke zender die opgenomen werd ook met UHD content

 

Een externe USB schijf met de USB 3.0 standaard gaat qua bitrate / rete snel...

Ware het niet dat de USB 3.0 controller in die externe behuizing ook te maken heeft met de zogenaamde tussen opslag en de hdd zelf ook een cache (tussenopslag) kent

daar loopt het op elkaar afstemmen van de eigenlijke disk en de behuizing met controller wel eens mank . (niet altijd)

Dus lees ook de reviews over die externe USB schijven (als combinatie van disk en controller)

 

Cobus R geeft een goed werkend type aanbevolen.

Ik ben niet bezorgd dat jouw opnames perfect zijn.

Rocket

Goldfrapp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Op 22-1-2020 om 10:17, Jürgen zei:

@Kitser, wat je schrijft klopt.

Je kunt ook op een externe schrijf alles opnemen en dat met de aanvulling van @ceesv.

Technisch gezien ontlopen deze 2 types nauwelijks van elkaar.

Mijn ervaring is echter dat ik met het opnemen op een externe schijf meer problemen ondervindt dan op een interne schijf maar misschien lag dit wel aan het type gebruikte USB drive.

 

Ik zit ook bij Caiway en gebruik de UNU 4K SE.

In eerste instantie had ik ook de eenvoudige uitvoering (zonder SE) besteld maar toch weer snel vervangen, misschien voor menigeen om een onbeduidende reden maar ik miste de display toch wel.

 

Moet je dan een aparte kaart in de vu steken om Caiway tv te kunnen kijken via glasvezel .ik heb een vu+ duo 4k gebruik hem voor de schotel momenteel

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt eraan welk abonnement je bij Caiway hebt afgesloten.

 

Als je Interactive TV via UTP hebt afgesloten dan zal je een Smartkaart in de Kabel ontvanger moeten gebruiken.

 

Ik heb het gewone standaard abo dus via coax en dan kun je de Kabel ontvanger gewoon aansluiten zonder kaart en net zoveel TV's zonder verdere kosten aansluiten zoals je wilt.

Bij dit laatste natuurlijk de Kabel capaciteit maatgevend hoeveel extra apparaten jij wilt gebruiken.

 

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...