digitaal kijker Geplaatst: 3 maart 2020 Geplaatst: 3 maart 2020 en Kanaal Z is verdwenen op deze zender tot 5 uur in de morgen alvast, deze nacht was het vanuit de Joe studio live beelden. daar zullen dus elke morgen de live programma's op vertoond worden. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Kabeltje87 Geplaatst: 3 maart 2020 Geplaatst: 3 maart 2020 om 10h30 deze ochtend nog altijd Joe radio Kanaal Z is dus verdwenen. (kan mij weinig schelen). Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Jean-Claude Geplaatst: 3 maart 2020 Auteur Geplaatst: 3 maart 2020 zal wel terugkomen, ik neem aan dat er wel contracten zullen bestaan tussen m7/tvv en kanaal Z die ze niet zomaar eenzijdig kunnen opzeggen. niet dat ik er van ga wakker liggen. geen schoonheidsprijs voor CAZ2 overigens, meeste zijn herhalingen (ok, zal leuk worden om "cordon" nog eens te bekijken, zeker met de uitbraak van het corona virus nu in het achterhoofd) maar heb gisteren even naar de nieuwe reeks Snowfall gekeken - een Amerikaanse reeks vol met zuipende, vechtende, cocaine snuivende, neukende en uit hun nek lullende negers - euh - niet echt mijn ding....... DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
cookie monster Geplaatst: 3 maart 2020 Geplaatst: 3 maart 2020 Op 29-2-2020 om 22:39, Jean-Claude zei: het weekend is dus nog een verrassing. het weekend is dus nog een verassing. (klinkt veel overtuigender) C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Jean-Claude Geplaatst: 3 maart 2020 Auteur Geplaatst: 3 maart 2020 oordeel zelf : Dawson's Creek (x12 x2) en op zondag een tv-film (Shadow Island Mysteries - wedding for one). verast ? DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
cookie monster Geplaatst: 3 maart 2020 Geplaatst: 3 maart 2020 (aangepast) 5 minuten geleden, Jean-Claude zei: verast ? HAPsoluut zelfs Maar goed , zij die dit graag (terug willen) zien , moet kunnen natuurlijk Ach , de meeste commerciële TV zenders hebben herhalingen à volenté op het menu !! 3 maart 2020 aangepast door cookie monster C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen