pb208 Geplaatst: 27 januari 2020 Geplaatst: 27 januari 2020 Beste mensen, Na 13 jaar originele dm800 ben ik overgestapt naar een moderne zgemma (we krijgen eindelijk snel internet in de polder en dan zijn streams interessant. Als ik een dvd met ac3 (die op de Nas staat) wil afspelen, hoor ik hortende en stotende geluiden. Speel ik met de mediaspeler een los vob bestand af, dan gaat alles goed. De zgemma met OpenPli 7.2 hangt met hdmi aan smart tv. Van smart tv gaat een optische kabel naar de Yamaha versterker. Zowel op de tv, als via de versterker hoor ik het gehakkel. Wie kan me verder helpen ? mvg Henry Groenveld
alias haha Geplaatst: 29 januari 2020 Geplaatst: 29 januari 2020 Je zult waarschijnlijk de serviceapp moeten downloaden uit de feeds en als je die er op hebt even in de serviceapp de exteplayer3 moeten activeren, box even herstarten dan moet ie het doen. De standaard player is niet zo geweldig, dat geld zowel voor openpli als voor openatv in die ontvangers You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen