Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19


luisteraar

Aanbevolen berichten

14 minutes ago, moonchild said:

Trump kan ook weinig anders dan dom lullen in de Covid-19 crisis. Met het amerikaanse gezondheidssysteem sla je geen deuk in een pak boter.

 

En daar heeft Donald Trump natuurlijk geen schuld aan.

Vindt je niet dat een president de plicht heeft daar dan iets aan te doen?

Misschien is het je ontgaan, maar deze man is bijna 4 jaar aan het bewind.

Hij heeft dat gezondheidsysteem alleen maar verder gesloopt.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


7 minutes ago, johnno said:

En daar heeft Donald Trump natuurlijk geen schuld aan.

Vindt je niet dat een president de plicht heeft daar dan iets aan te doen?

Misschien is het je ontgaan, maar deze man is bijna 4 jaar aan het bewind.

Hij heeft dat gezondheidsysteem alleen maar verder gesloopt.

Niets ontgaat mij :D

 

Trumps belofte tijdens de vorige verkiezingen was om Obamacare weer volledig te slopen. De amerikaanse kiezers hebben gezegd: ok, doe dat. En dat heeft hij gedaan.

 

Nu zitten ze zwaar in de shit en dat weten ze zelf ook. Maar ze roepen ons dan ook weer niet huilend om hulp.

 

Bernie Sanders was in ogen van de democraten veel te links. Dus wordt het nu Biden die tegen Trump volkomen kansloos is.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, drz zei:

..over fakenieuws gesproken... 🙄

 

Overleden personen

2.396** (+148)

 

Er zijn inmiddels meer mensen tussen (haakjes) overleden

dan het aantal wat er voor staat.

 

Zinloze opsommingen met relatieve cijfers.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, drz zei:

Ik voorzie eerder een soort van heksenjacht wanneer iemand op straat word aangemerkt als "coronabesmetter".

Stel ik heb een corona'tje opgelopen en mensen om mij heen krijgen een melding op hun telefoon dat ik een risico ben, hoe zouden zij dan reageren?

 

(ok ik zal hem zelf inkoppen: " hetzelfde als altijd")

 

OK maar via de app krijgt niemand te zien dat JIJ de besmetter bent. Maar JIJ bent besmet, dus dan hoor je binnen te blijven.

 

In dat geval zal de app nooit een melding geven dat jij als besmetter bij een ander in de buurt bent geweest, dus overbodig.

aangepast door kiekiek
Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minutes ago, moonchild said:

Niets ontgaat mij :D

 

Trumps belofte tijdens de vorige verkiezingen was om Obamacare weer volledig te slopen. De amerikaanse kiezers hebben gezegd: ok, doe dat. En dat heeft hij gedaan.

 

Nu zitten ze zwaar in de shit en dat weten ze zelf ook. Maar ze roepen ons dan ook weer niet huilend om hulp.

 

Bernie Sanders was in ogen van de democraten veel te links. Dus wordt het nu Biden die tegen Trump volkomen kansloos is.

 

Dat heeft hij de kiezers belooft maar niet waar kunnen maken, omdat zijn Republikeinse senators het niet eens konden worden. In plaats daarvan heeft hij er alles aan gedaan Obamacare zoveel mogelijk via allerlei omweggetjes te slopen. Ondanks dat bestaat Obamacare nog steeds.

 

Maar ehhh, hij had ook belooft dat daar iets veel mooiers voor terug zou komen. Vanzelfsprekend is ook daar natuurlijk helemaal niets van terecht gekomen.

 

Over de kansen van Biden doe ik geen uitspraken, want dat hangt volledig af van de performance van Trump de komende maanden. Daarbij is de kans wel erg groot dat die de boel verder in de soep zal laat draaien. Niet zo erg want hij kan dan altijd nog de WHO de schuld geven, of de Democraten, of Obama, of de Russen, of de Duitsers, of.....

aangepast door johnno
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, kiekiek zei:

 

OK maar via de app krijgt niemand te zien dat JIJ de besmetter bent. Maar JIJ bent besmet, dus dan hoor je binnen te blijven.

 

In dat geval zal de app nooit een melding geven dat jij als besmetter bij een ander in de buurt bent geweest, dus overbodig.

Ik hoop dat je gelijk hebt. 
In het promofilmpje liep er een coronapatient rond en de omstanders kregen direct een melding dat ze in de buurt waren gewest en zichzelf in quarantaine moesten plaatsen. 
 

Dit gezegd hebbende zou ook hier weer misbruik van gemaakt kunnen worden door grappenmakers.

Ik meld mezelf aan als patiënt en hol vrolijk door de stat tussen alle mensen door.....

...ik weet niet of die app een goed idee is..

 

Offtopic:

Dan nog even iets wat er van mijn hart moet:

Kan elke Trump basher een ban krijgen? Ook aanhangers van andere politieke stromingen en  alles wat met politiek te maken heeft zouden hun misvormde mening op andere fora moeten uitkotsen en niet hier!

Schijtziek word ik van die malloten.😡😡

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, drz zei:

Schijtziek word ik van die malloten.😡😡

 

 

Haha ;)

 

Trump is inderdaad niet goed bezig, maar vergeet niet waar die pandemie ontstaan is, dat was toch ergens op een wetmarket in Wuhan, waar ze levende dieren slachten en ook meteen ter plekke opeten. Dat heeft niks met de US te maken, maar heeft hier in Europa voor een massaal aantal doden gezorgd.

 

Hetzelfde land doet nu gouden zaken door mondmaskers en andere zaken aan de hele wereld te slijten.

 

Ondertussen loopt ook in Europa de teller op. Italië intussen bijna 20 000, Spanje dik 15 000, Frankrijk 12 000 en Nederland en België samen OOK al 5 000 (and counting).

 

En de economie hier (in tegenstelling tot China) krijgt door corona mega klappen. Misschien tijd dat we de wereldmacht eens op het matje roepen en schadevergoeding eisen, want zij lijken hier de good guys, terwijl ze eigenlijk de bad guys waren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een gemiep hier zeg!!

 

Ik zou wel eens willen weten of elk lid en zijn directe geliefden nog gezond zijn/haar en geen corona hebben opgelopen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen smartphone.  Will er geen, en heb er ook geen nood aan.

Als dus zo'n app verplicht word, wie word er dan gediscrimineerd?  Want ik mag niet buiten zonder die app die ik niet kan installeren.

 

Blijft de vraag open wat met de privacy...

 

 

7 uren geleden, drz zei:

Offtopic:

Dan nog even iets wat er van mijn hart moet:

Kan elke Trump basher een ban krijgen? Ook aanhangers van andere politieke stromingen en  alles wat met politiek te maken heeft zouden hun misvormde mening op andere fora moeten uitkotsen en niet hier!

Schijtziek word ik van die malloten.😡😡

 

Kan elke Trump lover een ban krijgen....

  • Like 1

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan geen geloof hechten aan de uitspraken van iemand die FOX news als zijn favoriete zender bestempeld.

Kijk maar eens wat voor onzin daar uitgekraamd wordt:

 

 

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, drz zei:

Ik hoop dat je gelijk hebt. 
In het promofilmpje liep er een coronapatient rond en de omstanders kregen direct een melding dat ze in de buurt waren gewest en zichzelf in quarantaine moesten plaatsen. 
 

Dit gezegd hebbende zou ook hier weer misbruik van gemaakt kunnen worden door grappenmakers.

Ik meld mezelf aan als patiënt en hol vrolijk door de stat tussen alle mensen door.....

 

 

Haha subliem, binnen een paar berichten hebben we al twee lekken van die app boven water ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...