Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19


luisteraar

Aanbevolen berichten

6 uren geleden, luisteraar zei:

Ik zou geen (onnodige) reis plannen ,een grens kan van dag tot dag dicht gegooid worden.

 

Er niet komen is niet zo een probleem maar niet meer terug kunnen.

Sterker nog wij hebben ons thuis ingesloten en gaan er enkel uit als het strikt noodzakelijk is

 

Je hebt je ingesloten, maar gaat met een huisdier naar de dierenarts. Lul niet.

Je maakt je volstrekt ongeloofwaardig in dit topic.

Ik zal echt niet elk jong katje tegen de muur pletten, maar zou in jouw geval zeker mijn trouwste huisdier direct naar de eeuwige jachtvelden zenden.

Waar praat je over?

Je hebt ergens de grootste zorgen, maar verder doe je dom door.

Dan zou ik het relativeren zoals ik doe.

Link naar reactie
Delen op andere sites


58 minuten geleden, Gene 1225 zei:

drastische maatregelen:

Richtige Scheiße !! :(

40 minuten geleden, gerrit B zei:

Ik voel een geboorte golf aankomen daar in Belgenland :D

Miljaar , de ballonnekes zijn op !! :eek:

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Worden de mensen gewoon hartstikke gek of zo? LINK

 

1024x576a.jpgBuiten het civiele ziekenhuis van Brescia staan tenten met extra bedden Reuters

NOS Nieuws Buitenland Gisteren, 19:34

Noodkreet Italiaanse verpleegkundige: 'Wij bepalen wie leeft en wie doodgaat'

"Het lijkt me goed als jullie mijn stem horen: daarin hoor je angst en bezorgdheid." Een verpleegkundige in het civiele ziekenhuis van Brescia in Noord-Italië verspreidde deze audioclip dinsdagavond, om de wereld te informeren over de nijpende situatie in de medische zorg vanwege het coronavirus. De opname is in het bezit van de NOS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onderstaand epistel kreeg ik toegestuurd door iemand die in de ouderenzorg werkzaam is.

 

Van lid van het bestuur van het Stanford-ziekenhuis. 

Dit is hun feedback voor nu over het Corona-virus: het nieuwe Coronavirus vertoont mogelijk dagenlang geen teken van infectie. 

Hoe kan iemand weten of hij / zij besmet is?  Tegen de tijd dat ze koorts en / of hoest hebben en naar het ziekenhuis gaan, is de long meestal 50% fibrose en is het te laat. 

Taiwanese experts zorgen voor een eenvoudige zelfcontrole die we elke ochtend kunnen doen.  Haal diep adem en houd je adem langer dan 10 seconden in.  Als u het met succes voltooit zonder hoesten, zonder ongemak, stijfheid of benauwdheid, enz., Bewijst het dat er geen fibrose in de longen is, wat in feite duidt op geen infectie.  Controleer in kritieke tijden elke ochtend zelf in een omgeving met schone lucht.  Serieus uitstekend advies door Japanse artsen die COVID-19-gevallen behandelen: iedereen moet ervoor zorgen dat uw mond en keel vochtig zijn, nooit droog.  Neem minstens elke 15 minuten een paar slokjes water.  Waarom?  Zelfs als het virus in uw mond komt, zullen drinkwater of andere vloeistoffen ze door uw keel en in de maag spoelen.  Eenmaal daar doodt je maagzuur al het virus.  Als je niet regelmatig genoeg water drinkt, kan het virus je luchtpijp en in de longen binnendringen.  Dat is heel gevaarlijk.

BELANGRIJKE AANKONDIGING - CORONAVIRUS

1. Als u een loopneus en sputum heeft, heeft u verkoudheid

2. Coronavirus-pneumonie is een droge hoest zonder loopneus. 

3. Dit nieuwe virus is niet hittebestendig en wordt gedood door een temperatuur van slechts 26/27 graden.  Het haat de zon. 

4. Als iemand ermee niest, duurt het ongeveer 3 meter voordat het op de grond valt en niet meer in de lucht is. 

5. Als het op een metalen oppervlak valt, zal het minstens 12 uur leven - dus als u in contact komt met een metalen oppervlak - was uw handen zo snel mogelijk met een bacteriële zeep. 

6. Op stof kan het 6-12 uur overleven.  normaal wasmiddel zal het doden. 

7. Het drinken van warm water is effectief voor alle virussen.  Probeer geen vloeistoffen met ijs te drinken. 

8. Was uw handen regelmatig omdat het virus slechts 5-10 minuten op uw handen kan leven, maar - er kan veel gebeuren gedurende die tijd - u kunt uw ogen wrijven, uw neus ongewild peuteren enzovoort. 

9. Je moet ook gorgelen als een preventie.  Een eenvoudige oplossing van zout in warm water is voldoende. 

10. Kan niet genoeg benadrukken - drink veel water! 

DE SYMPTOMEN

1. Het zal eerst de keel infecteren, dus je hebt een keelpijn die 3/4 dagen aanhoudt

2. Het virus gaat vervolgens over in een neusvloeistof die de luchtpijp en vervolgens de longen binnendringt en longontsteking veroorzaakt.  Dit duurt ongeveer 5/6 dagen verder. 

3. Met de longontsteking komt hoge koorts en ademhalingsmoeilijkheden. 

4. De neusverstopping is niet zoals de normale soort.  Je voelt je alsof je verdrinkt.  Het is noodzakelijk dat u dan onmiddellijk aandacht zoekt.

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er worden hardere maatregelen genomen om het in te perken.

Zelfs duitland grijpt nu door bundesland na bundesland verbieden bijeenkomsten

boven de 100 personen waarbij de scholen.

Belgie doet het ook.

Sportwedstrijden zullen schaars worden

Hier de officiele site van Belgie

https://www.info-coronavirus.be/nl/

en daar lees ik :  Momenteel worden enkel ernstige gevallen en zorgpersoneel getest.

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast patje7of9
16 minuten geleden, luisteraar zei:

Sportwedstrijden zullen schaars worden

 

Er zal van weekend bitter weinig sport feeds te vinden zijn op sattelliet.😷

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, luisteraar zei:

Belgie doet het ook.

ze komen allemaal inkopen doen in het winkelcentrum hier 😁

"niks minder dan 100 personen" , je weet wij noemen dat hier Belgendag.

het ziet zwart van de gezinnen en families (en maar hamsteren en maar rochelen)

Stay Awhile

Röyksopp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Tonskidutch zei:

ze komen allemaal inkopen doen in het winkelcentrum hier 😁

"niks minder dan 100 personen" , je weet wij noemen dat hier Belgendag.

Ik wil en kan niet vooruit lopen maar als ik naar Italie kijk is het aantal bezoeken

in de winkel beperkt zodat niet teveel mensen tegelijk aanwezig zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...