Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19


luisteraar

Aanbevolen berichten

6 uren geleden, luisteraar zei:

Nou het gaat goed met boodschappen 

Twee grote grutters die ook in Nederland en Duitsland zijn (om geen naam te noemen)

IVM met situatie bevoorrading en veiligheid personeel zijn we gesloten.

Dit zal wel lokaal zijn en heb toch voor 2 weken kunnen inkopen.

Nieuws berichten (krant) af wachten op duidelijkheid

 

 

Stoer hoor, dat je toch uit je eigen quarantaine bent gekomen, en het bezoek aan de dierenarts hebt overleefd, en nog in staat was om voor twee weken boodschappen te doen!

Lekker egoistisch... En wat als het drie weken duurt?

Eet dan je eigen huisdier maar op. Wat een hypocriet gedrag.....

Zum Kotzen!

Wees dan een held, en sluit je echt voor de komende weken af voor alles.

Raak zelfs geen toetsenbord meer aan! Wie weet besmet je andere forumleden.....

Zo paranoia als jouw bijdragen zijn, zo gemakkelijk ga je zelf dom door om het virus te krijgen. Ik snap dat werkelijk niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites


3 uren geleden, minplus zei:

Daarom aten/eten(?)  ze in de Arabische wereld met de ene hand; de andere werd gebruikt bij het afvegen.

 

Bij m'n opa werd vroeger idd. kranten papier gebruikt op de boerderij en dat ging dan de beerput in. Tijdschriftenpapier was te glad, dus reclamefolders verzamelen heeft geen zin.

Ik lees helaas de krant digitaal. Dus alleen de zijkant van m'n Ipad...

Dan verwijder je de nee/nee sticker op je brievenbus en plaats je er een ja/nee sticker op.

Dan krijg je de ouderwetse lokale kranten, maar niet die gladde reclamefolders.

ik mag graag het regionale nieuws lezen, maar reclame kan me gestolen worden.

Toch heb ik elke week wel 40 pagina's in A3 formaat. Genoeg om je reet mee af te vegen!

Lekker ruw papier. Alleen kun je dan nog dagenlang het nieuws lezen op je billen vanwege de inkt die achterblijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, minplus zei:

Trouwens bizar hoe sommigen hier naar huisdieren kijken. Doodslaan als ze ziek mochten zijn hoeft  nog niet, maar ermee naar een dierenarts gaan om ze te genezen...🤐

Kom je mij weer tegen. Het ging in feite om luisteraar. In zijn beleving zou ik dus direct dat huisdier koud maken.

Uiteraard zou ik ook met een dierbaar huisdier naar een dierenarts gaan, los van het dodende spuitje.

Uiteraard sla ik geen jonge katjes dood tegen de muur. Maar een huisdier is uiteindelijk een huisdier en prevaleert nooit boven de gezondheid van je eigen gezin.

Luisteraar beweert echter in volledige quarantaine te leven, en gaat dan alsnog naar de dierenarts!

Dat moet je even tegen elkaar wegzetten.

In mijn persoonlijke overtuiging laat je een huisdier gewoon gaan tot het einde, en begraaf je die ergens op je grondstuk, bewust van het feit dat het een trouw huisdier was.

En wanneer je op de boerderij katten hebt, laat ze dan gewoon fokken, of anders steriliseren.

Dat niet steriliseren, en vervolgens de kittens tegen de muur doodslaan heb ik ook een hekel aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, luisteraar zei:

Dat jij het ND leest! Proficiat!

Echter, gezien je eigen beweringen dien je deze vakantie te annuleren.

Ik hoop dat je uitstapje met je zieke huisdier geen gevolgen heeft gehad op je gezondheid.

Het beste blijf je met je gezin thuis tot eind maart, en stuur je je kinderen ook niet meer naar school.

Ga dan komend zomer naar Denemarken. Mooi vakantieland trouwens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Alziendoog zei:

Kom je mij weer tegen. Het ging in feite om luisteraar. In zijn beleving zou ik dus direct dat huisdier koud maken.

Uiteraard zou ik ook met een dierbaar huisdier naar een dierenarts gaan, los van het dodende spuitje.

Uiteraard sla ik geen jonge katjes dood tegen de muur. Maar een huisdier is uiteindelijk een huisdier en prevaleert nooit boven de gezondheid van je eigen gezin.

Luisteraar beweert echter in volledige quarantaine te leven, en gaat dan alsnog naar de dierenarts!

Dat moet je even tegen elkaar wegzetten.

In mijn persoonlijke overtuiging laat je een huisdier gewoon gaan tot het einde, en begraaf je die ergens op je grondstuk, bewust van het feit dat het een trouw huisdier was.

En wanneer je op de boerderij katten hebt, laat ze dan gewoon fokken, of anders steriliseren.

Dat niet steriliseren, en vervolgens de kittens tegen de muur doodslaan heb ik ook een hekel aan.

Ik denk/hoop dat jij geen huisdier hebt.

Als je er wel een hebt heb ik medelijden met het diertje als ik je reactie zo lees.

Weer zoiets waar ik een totaal ander gevoel heb dan jij. Los van een andere mening.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minutes ago, kiekiek said:

 

Lekker egoistisch gedrag! Een ander grijpt door jou gedrag dus mis.

 

Egoïstisch? Omdat luisteraar voor twee weken tegelijk eten in huis haalt?

Ben je nou niet een beetje heel sterk aan het overdrijven, kiekiek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Penthe zei:

In Spanje zijn we inmiddels ruim over de 5000 besmettingen, het stijgt iedere dag met meer men verwacht daardoor na het weekend meer dan 10.000 besmettingen. We gaan hier Italie achterna.

 

Juist gehoord dat noodtoestand is uitgeroepen en de volledige regio Catalonië in lock down gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat had ik hier al vermeld hoor enkel noemde ik het alarm, tja 20 jaar weg uit Nederland dan vergeet je wat woorden. Maar inderdaad je hebt gelijk en ook alles gaat dicht in heel Spanje op het hoognodige na. Liefst zie ik juist een reis verbod want nu ziet Madrid dit als een heerlijke vakantie naar de kust naar ons dus :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het dan toch gaat om een tijdje binnen blijven en daarmee ook minder energie (kjoule) nodig hebben in zo'n situatie, dan schijt je ook veel minder.

Ergo dat wc-papier is echt de grootste kolder. 

Maar ondanks dat het 8:00 uur was (mijn gebruikelijke inkooptijd elke dag) was het toch al weer heel erg druk in de supermarkt. Komt nooit voor.

Mensen willen echt niet luisteren naar advies van de Sector Supermarktketens en de Overheid.

zo maar een observatie

 

 

 

Le Premier Jour

Étienne Daho

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...