Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19


luisteraar

Aanbevolen berichten

1 uur terug, waterpas zei:

Ik ervaar deze pandemie als een zegen, bevrijd van alle lulsport evenementen en hopenlijk meerdere "Off Topic" items, tot slot, ik stel 100 mondkapjes ter beschikking aan luisteraar, naast de gewenste bescherming zorgt dit mondkapje er ook voor dat de onzin door hem uitgesproken niet gehoord wordt.

 

1 uur terug, Con zei:

 

Met een dempingswaarde van 400 dB(a) per kapje.

Dat mondkapje heb ik een tijdje geleden al aangebracht bij Luisterniet. Helaas wordt hij regelmatig gequote.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@johnno

Ga eens een goed boek lezen, dan kom je er achter dat de lengte van mijn zinnen literair geen ruk voorstelt, in het gunstigste geval heb ik een lange adem, niet verkeerd als je bedenkt dat een van de verschijnselen van de aandoening, adem gebrek is. En wat ik gedronken heb houd ik geheim, maar bied ik wellicht te koop aan als blijkt dat het mij, ondanks het platliggende land overeind heeft gehouden. Ik heb al meerdere malen de "off topic" rubriek, achterklap genoemd, maar er blijken voldoende liefhebbers te zijn met nekken en duimen, waaruit ze menen te moeten of kunnen, citeren resp. zuigen.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, waterpas zei:

Ik heb al meerdere malen de "off topic" rubriek, achterklap genoemd

Check. Meer is het inderdaad niet.

afbeelding.png.134f5c085d930a2e2c2527633f55b7be.png

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch een vermelding waard:

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/03/15/last-post-onder-menenpoort-in-ieper-voor-de-eerste-keer-zonder-p

De bezoekers kunnen de plechtigheid wel vanop een afstand volgen !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

OVERZICHT: Oost-Europese landen sluiten massaal grenzen, EU wil goederentransport verzekeren

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/03/15/grenzen-eu 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kiekiek

Ik ben bang dat je het verschil niet kent tussen populair en diarree, of ie populair is wordt in het beste geval, uitgemaakt door de respondenten, de diarree daarentegen, slaat op de zondvloed van reactie´s die hier door hem worden geplaatst. Naast de mondkapjes doe ik er dus nog 100 rollen WC papier bij, en voldoende Norit natuurlijk. Beterschap hé.   

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, astro iris zei:

Als er iets positiefs te zeggen is over corona, dan is het voor amateur astronomen een zegen om zonder hinder van sportveld verlichting te kunnen waarnemen.

Da's toch nog een positief iets !! 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, waterpas zei:

@kiekiek

Ik ben bang dat je het verschil niet kent tussen populair en diarree, of ie populair is wordt in het beste geval, uitgemaakt door de respondenten, de diarree daarentegen, slaat op de zondvloed van reactie´s die hier door hem worden geplaatst. Naast de mondkapjes doe ik er dus nog 100 rollen WC papier bij, en voldoende Norit natuurlijk. Beterschap hé.   

Ik heb er nochtans weinig probleem mee, luisteraar zorgt er vaak voor dat we bij de les blijven, al is dat soms een beetje erover. Door zijn manier van denken en schrijven, bekijk je soms de zaken in een ander perspectief. Een oude wijsheid zegt, uit de onmogelijkste  uitspraken haalt men soms de meest verrassendste resultaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, waterpas zei:

@minplus  ?

Dit is een mooi voorbeeld van wat ik aan de orde wil stellen, een item met 54 pagina´s en dan komt er o.a. zo´n reactie. Is dit leesteken Uw complete vocabulaire?

Toch nog even..

Dat je honderden doden en binnenkort tig duizenden als een verademing beschouwt omdat er dan minder sport op de buis is, OK. Niet helemaal mijn visie.

Dat je dan een forumgenoot met 100 mondkapjes zijn inbreng wilt smoren, en iemand anders OK. Niet helemaal mijn visie.

 

Ik kan ook een lang verhaal afsteken, maar een vraagteken geeft m.i. genoeg aan.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, astro iris zei:

Ik heb er nochtans weinig probleem mee, luisteraar zorgt er vaak voor dat we bij de les blijven, al is dat soms een beetje erover. Door zijn manier van denken en schrijven, bekijk je soms de zaken in een ander perspectief. Een oude wijsheid zegt, uit de onmogelijkste  uitspraken haalt men soms de meest verrassendste resultaten.

In het beste geval blijf jij dus bij de les, ik ken de lessen niet waar jij en hij het over hebben. Zijn manier van denken, daar ga ik hier niets over zeggen, maar over zijn manier van schrijven, jezus daar bakt ie maar weinig van. Hij mag van alles vinden en denken te weten, maar doe dat dan wel in behoorlijk Nederlands. Je verschuilen achter het feit dat je hier niet bent geboren is voor mij geen excuus, eerder een reden om zuinig te zijn met reactie´s. Nooit bedacht dat ie zijn manier van denken niet goed kan verwoorden, (beschrijven) omdat  z´n Nederlands kut is?

Ik heb ook nog een oude wijsheid,  "Als U dit kunt lezen hebben ze m´n caravan gejat".

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@minplus

Jij hebt het dodental al paraat, waar koop je dat reken apparaat, trek ik ze daar weer vanaf met dezelfde vooringenomenheid. 

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...