Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19


luisteraar

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Kies zelf de versie uit die voor jouw geloofwaardig is.

 

https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=hoe+lang+kan+het+coronavirus+overleven

 

Zelfs 9 dagen op een voorwerp is mogelijk, afhankelijk van temperatuur, luchtvochtigheid en soort materiaal.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, astro iris zei:

Zou toch niet mogen dat er geen mondmaskers genoeg zijn.

In den Belgiek zijn ze blijkbaar zelfs "gestolen" (fraude) !!

31 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

 

Je bedoeld de Bundeskanzlerin.  😀 

Hare voorgevel staat me niet aan , maar da's hier niet aan de orde !!

 

ON-Topic:

IK ben benieuwd wanneer het probleem is opgelost !!

 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minutes ago, ceesv said:

Kies zelf de versie uit die voor jouw geloofwaardig is.

 

https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=hoe+lang+kan+het+coronavirus+overleven

 

Zelfs 9 dagen op een voorwerp is mogelijk, afhankelijk van temperatuur, luchtvochtigheid en soort materiaal.

Klopt, juist de grote diversiteit van meningen van experts verbaasde mij. De corona groep is toch ook niet nieuw, sers/mers.

 

/in het slechtste geval  ben je met thuisbezorgde artikelen niet safe, maar haal je een trojaans pak melk in huis.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik het 'n beetje verstaan heb: men betracht niet teveel zieken op 1 tijdstip te hebben, er zijn maar zoveel ziekenhuisbedden vrij. Voor een goede opvolging. 

aangepast door de mon

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, luisteraar said:

Tja wat stelt de EU nog voor die vaalt de landen moeten het doen.

Maar ze doen wat ook al is het achter lopen op de feiten

 

De EU heeft op het gebied van gezondheidzorg geen zeggenschap.

Dat is nog altijd in handen van de afzonderlijke staten.

De EU kan een advies uitbrengen, maar heeft niet de macht iets op te leggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had me ook al afgevraagd waarom er niets van de EU te horen is geweest.

Ik zou juist denken dat je voor dit soort zaken een EU hebt die centraal alle zaken regelt, op elkaar aan laat sluiten en juist bij dit soort crisis situaties de regie op zich neemt.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minutes ago, gerrit B said:

Ik had me ook al afgevraagd waarom er niets van de EU te horen is geweest.

Ik zou juist denken dat je voor dit soort zaken een EU hebt die centraal alle zaken regelt, op elkaar aan laat sluiten en juist bij dit soort crisis situaties de regie op zich neemt.

 

Dat is ook zo, maar men moet daartoe wel 27 lidstaten op een lijn zien te krijgen.

Misschien dat de huidige crisis daar in de toekomst toe gaat bijdragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

/in het slechtste geval  ben je met thuisbezorgde artikelen niet safe, maar haal je een trojaans pak melk in huis.

 

Moonchild heeft het zoveelste dombo verhaal. Via melk kun je bacteriën naar binnen krijgen zoals vroeger TBC.

Maar een virus heeft levende cellen nodig en die zitten niet in melk. Als je het niet vertrouwd drink dan alleen bier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Virus kan op de artikelen zitten , net als op deurkrukken en pin automaten

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen wordt gesteld dat dit virus afhankelijk van waar het op zit 3 tot 12 uur buiten een levende cel kan bestaan.

Blijkbaar zijn er ook virussen die veel langer actief kunnen zijn want was het niet zo dat bij het openen van tombes sommigen op raadselachtige wijze plots overleden?

Die farao's ed. waren toch wel langer dood dan een paar uur.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een virus heeft een vochtige omgeving nodig. Dus een beperkte levensduur. Geldt ook voor artikelen, deurkrukken en pinnen.

Behalve mondmasker in de super gebruik ik draadloos betalen als dat kan en anders een pen om te pinnen.

Hoesten en niezen doe ik niet in mijn elleboogplooi maar op de grond . Niemand likt daar en virus gaat dood. 

Mijn elleboogplooi komt wel steeds tegen mijn gezicht. Wie verzint zo iets.

Bij de auto heb ik een fles desoxiderend middel voor de handen wegens de smerige super karretjes.

 

Demonstratief hoesten als ik de enige in de super ben met een mondmasker geeft aan dat men van mening is geen slachtoffer te worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...