Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19


luisteraar

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, cookie monster zei:

 

Ik heb dat al eens eerder geopperd, "haal tig vliegtuigen door de shredder en het probleem luchtvervuiling is opgelost".

  • Like 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als de vliegmaatschappijen niet bij bosjes het loodje leggen de komende maanden dan stijgen en landen er straks weer net zoveel vliegtuigen als voor de corona uitbraak.

De economie  is veeeeeeeel belangrijker dan luchtvervuiling en na 2 maand opgesloten te zijn in je eigen huis "moeten we er toch hoognodig eens even tussenuit".

 

Uiteraard wordt dit toch geheel anders uitgelegd en komt de schonere lucht puur en alleen omdat er nu heel wat minder auto's rondrijden.😉

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Coliseo zei:

...of hoe het corona-virus de toekomst van Thunberg 

Indien je die Greta bedoeld ? Zowel zij als haar vader zijn ziek geweest van waarschijnlijk corona

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Coronavirus aangetroffen in rioolwater.

4 dagen nadat het eerste slachtoffer in Nederland positief werd getest werd het virus op Schiphol in het afval water aangetroffen.

Ondertussen is het virus ook aangetoond in het riool water van Amsterdam, Tilburg en Loon op Zand.

 

Een idioot die als Corona challenge aan een toiletpot likte😜 blijkt nu besmet te zijn met het virus.

 

Schijnt een rage te zijn op Youtube, likken aan de WC.

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Afgelopen etmaal zijn er 80 slachtoffers te betreuren.

852 nieuwe besmettingen.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, ceesv zei:

Afgelopen etmaal zijn er 80 slachtoffers te betreuren.

852 nieuwe besmettingen.

 

RIVM baas zegt dat de verspreiding afremt.

Dat heeft vooral te maken met de maatregelen omtrend het afstand houden tussen mensen onderling.

 

Tevens in een uitzending van BNR hoorde ik een viroloog parten over het coronavirus en dat deze voor 80% verwant is aan SARS.

Dit coronavirus leeft hoofdzakelijk in de dierenwereld.

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
28 minuten geleden, ceesv zei:

Afgelopen etmaal zijn er 80 slachtoffers te betreuren.

852 nieuwe besmettingen.

 


Neenhttps://www.rivm.nl/sites/default/files/2020-03/Epidemiologische situatie COVID-19 25 maart 2020 DEF_0.pdf

 

Ook vandaag zijn veel overleden patiënten gemeld. Dit zijn echter meldingen van personen die verspreid over de afgelopen paar dagen overleden zijn. De sterftegevallen worden niet altijd direct doorgegeven. Daarom is nu een nieuwe grafiek opgenomen waarin het aantal overleden patienten is weergegeven naar de dag van overlijden.

 

Even goed het rapport van het RIVM lezen en geloof niet alles wat er gezegd word in de media.

 

Er is wel degelijk een hoopvolle daling te zien! Hopelijk zet dit door.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Michel zei:

Even goed het rapport van het RIVM lezen en geloof niet alles wat er gezegd word in de media.

Dit dus!

 

De media wil alleen maar sensatie en sentiment verkopen.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...