hollander95 Geplaatst: 1 februari 2020 Geplaatst: 1 februari 2020 (aangepast) hallo, allemaal ,, ik ben opzoek naar adapter model DA2 Dell DA-2 voor dell pc. 1 februari 2020 aangepast door hollander95
Frans B Geplaatst: 1 februari 2020 Geplaatst: 1 februari 2020 Deze geeft 12 volt en iets van 10 amperes. Dus als je een 12 volt min 10 amp adapter neemt gaat het werken. De pinnning staat op het web. Ik heb dat met succes gedaan. System Administrator (niet van deze site)
hollander95 Geplaatst: 1 februari 2020 Auteur Geplaatst: 1 februari 2020 hallo,bedankt voor je reactie, waar vind ik de pinning aub?
Mimisiku Geplaatst: 1 februari 2020 Geplaatst: 1 februari 2020 Oude openmaken en de pinning opzoeken. Vaak staat het op de print.. Kabeltje lossolderen uit de defecte adapter en aan een nieuwe solderen.. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
hollander95 Geplaatst: 2 februari 2020 Auteur Geplaatst: 2 februari 2020 hallo,bedankt maar aan de pinning is niks aan de hand, denk meer aan adapter zelf binnen
Mojo Geplaatst: 2 februari 2020 Geplaatst: 2 februari 2020 2 uren geleden, hollander95 zei: hallo,bedankt maar aan de pinning is niks aan de hand, denk meer aan adapter zelf binnen Kun je wel checken of er bolle elco's in zitten en die evt. vervangen You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
hollander95 Geplaatst: 2 februari 2020 Auteur Geplaatst: 2 februari 2020 bedankt, ik heb paar fotos gemaakt
Frans B Geplaatst: 2 februari 2020 Geplaatst: 2 februari 2020 Ik zal morgen een foto maken van de stekker die ik op een 12V voeding heb aangesloten. Daar is het duidelijk op te zien! System Administrator (niet van deze site)
Frans B Geplaatst: 3 februari 2020 Geplaatst: 3 februari 2020 Zoals te zien is de kant waar de 4 pinnen allemaal een platte kant hebben de 0V lijn. (geel zwart zwart oranje) De andere 3 pinnen is de +12V. (rood zwart oranje) Voor de stekker heb ik een oude ATX stekker afgezaagt. System Administrator (niet van deze site)
hollander95 Geplaatst: 3 februari 2020 Auteur Geplaatst: 3 februari 2020 hallo Frans B hartelijk dank , vraagje welke adapter heb je gebruikt, kun je ook een foto an maken aub
Frans B Geplaatst: 3 februari 2020 Geplaatst: 3 februari 2020 Ik heb geen adapter gebruikt, maar een gestabiliseerde voeding. Maar je kunt die 12V/10A adapters bij veel zaken kopen. Ik denk zelfs dat die adapters voor LED verlichting bruikbaar zijn. System Administrator (niet van deze site)
hollander95 Geplaatst: 3 februari 2020 Auteur Geplaatst: 3 februari 2020 ook van laptop misschien? ik heb een zo dingen maar is 220 v zo een heb ik ook
Frans B Geplaatst: 3 februari 2020 Geplaatst: 3 februari 2020 (aangepast) Nee, dat gaat niet. Die van een laptop kunnen niet genoeg stroom leveren, en de spanning is bijna altijd 19V. Ik bedoel een voeding zoals in de bijlage. Daar zijn vele types van. De connector kan je wel van de ATX voeding gebruiken. rd-85-spec.pdf Moet wel minimaal 8 Ampers kunnen leveren! 3 februari 2020 aangepast door Frans B aanpassing System Administrator (niet van deze site)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen