Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

24 minuten geleden, Sprietje zei:

Klopt niet wat je schrijft.

De vorige zware storm was Ciara, op 9 februari 2020. Op Vlieland en in IJmuiden werd toen een windkracht 10 gemeten en aan zee kwam het tot windstoten tot 130 kilometer per uur.

Nee Sprieteke. Nu ben je alles uit het verband aan het rukken en steeds jouw postings aan het aanpassen en dan mij een zeikert noemen.

Jij post zelf een foto van 17-02-2020 erbij en roept precies 2 jaar geleden😜.

 

Wel lekker strandweer......

 

 

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator
13 minuten geleden, mereltje zei:

Ze hoeven ze niet om te zagen alleen de grote windvangers

Vooral die witte bomen met maar 3 takken!

 

Klik. Afschakelen windenergie.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De storm begint zich te ontwikkelen rond mijn weerstation.

De barometer daalt nog steeds.

Tegen de avond zou de storm hier op het hoogtepunt moeten zijn.

 

afbeelding.png

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier op de vlakte bewegen de takken nog lichtjes en af en toe bij een vlaagje wat meer. Als ik naar de windmeter kijk zou ik zeggen inmiddels de meeste tijd windkracht 3 en bij vlagen 5, terwijl de buienradar 6 a 7 zegt. Nog niks aan de hand dus.

Zojuist, minplus zei:

Hier op de vlakte bewegen de takken nog lichtjes en af en toe bij een vlaagje wat meer. Als ik naar de windmeter kijk zou ik zeggen inmiddels de meeste tijd windkracht 3 en bij vlagen 5, terwijl de buienradar 6 a 7 zegt. Nog niks aan de hand dus.

Hoewel er nu meer vlagen beginnen te komen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Aantal afgeschakelde windmolens neemt toe.

Bron: https://energieopwek.nl/

afbeelding.png

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...