Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten


  • Moderator

De piek begint in zicht te komen.

afbeelding.png

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Elektriciteit productie windmolens verder beperkt!

 

afbeelding.png

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Tonskidutch zei:

ik moest mijn schotel net een uur geleden van de mast halen

Ik hou mijn wokpan ook wel in het oog !! Maar voorlopig ....

Die staat momenteel op 7°oost 😉

  • Like 1

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Tonskidutch zei:

Dat is overigens alsof je een sumo worstelaar naar binnen tracht te brengen met die wind op je wok.

Toen ik nog thuis woonde , ook een keer bij storm , een 1OOcm polyester wok ,

zelfs een 60cm wok boven je hoofd houden , pal in de wind .... een echte aanrader 😁

Plots landde er een UFO in onze tuin !! 🥶👌👽

  • Like 1

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanmiddag de Greg wat aangedraaid want die was bij de vorige storm wat verdraaid omdat hij nog wat los was omdat hij na werkzaamheden nog afgesteld moet worden. Verder nog weinig aan de hand hier. Buienradar vindt alles ook wat rustiger in het land.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hier is het ergste achter de rug.

Geen schade!

afbeelding.png

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier vloog bij de overburen achter het huis is groots wits door de lucht wat met veel lawaai naar beneden kwam.

Eindje verderop was de halve dak en nok kaal en lagen de pannen er naast.

Bij mijn moeder is de straat gewoon groen van alle takken die van de lariksbomen zijn gewaaid en toen ik van de zaak terug kwam waaide daar een top van zo'n 1,5m hoog uit een dennenboom en ging met een noodgang over straat.

Ook mooi om te zien was dat ze bij een schuurtje, waar ze tussen Rijssen en Wierden normaal asperges verkopen, grote vaten vol water hebben neergezet en het dak met grote sjorbanden aan deze vaten en aan het hek hebben vastgemaakt.

Als het wat rustiger is straks nog even naar de zaak want bij de overburen zijn ze aan het verbouwen, dus even kijken of er niet iets is weggewaaid wat schade kan geven.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...