Ga naar inhoud

Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het regent hier al de hele dag en nu en dan fors. Op dit moment ook. Er is veel water gevallen inmiddels. En de wind trekt aan.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:
3 uren geleden, Tonskidutch zei:

@gerrit B

Ik deed dakdekkers werkzaamheden op mijn dooie gemak tot m'n 20ste verjaardag, maar je wordt toch slimmer mettertijd.

of je bent gewoon een watje geworden 😁

Maar hier ook telkens stromende regen, heb nog 1 conifeer stronk uit de grond getrokken maar mijn jas werd zo zwaar dat ik het toch maar opgegeven heb.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

• Moderator
Geplaatst:

Ik krijg dit te zien....

afbeelding.png

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Niet slecht wonen daar!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Als alle regen van de laatste dagen sneeuw was geweest dan denk ik dat menigeen zijn raam ook niet meer uit had kunnen kijken.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst:

Gaat nu ook weer flink tekeer.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:
1 uur terug, Psychosammie zei:

Gaat nu ook weer flink tekeer.

Dat is nu over Nijmegen getrokken.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...