Ga naar inhoud

Goede Freeware Pin's en Revelation V2.0

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De meesten van jullie zullen wel door meerdere boards zwerven, wat al gauw tot de nodige accounts etc.. zorgt.

Velen gebruiken hetzelfde login/pass bij elk board web etc.. dit is zeer onverstandig te noemen.

Een zeer goede password manager freeware (zonder spy of addware) is Pin's

PIN's heeft het bij mij gewonnen bij een test tussen vele van deze passwordmanagers dacht een stuk of 30, vanwege z'n flexibiliteit, groote (nog geen 500 kb) blowfish 448bits encryptie van de datafile, kan vanuit diskette gedraaid worden (hoeft niks in het register kwijt) talen waaronder ook NL ondersteuning (deze is in de nieuwste beta nog niet volledig).

Het programma kan voor je passwords genereren, complete inlogscripts via superpaste mogelijk voor de wat ervarener kortom een must voor diegenen die het nog niet kennen of naar zo'n proggie uitzien.

Kortom geintereseerden,PIN's is hier te downloaden.

Nu toen ik het programmatje voor het eerst ging gebruiken kon ik mij van vele sites het password niet meer herinneren deze werden als ***** onder mijn login naam geplaatst, ook hier is $30,- software voor te vinden zoals Iopus maar ook hier blijkt als je even de moeite neemt zelfs nog betere freeware alternatieven

voor te vinden Revelation 2 is zo'n programmatje deze is zelf uitgebreider dan zijn comercieel variant werkt snel is compatible met XP de site is niet veelzeggend moet nog opgezet worden het programmatje des te meer.

Voor geintereseerden, Revelation 2 is hier te downloaden.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen