neels Geplaatst: 3 maart 2020 Geplaatst: 3 maart 2020 Hoi Heb al vanaf december een joyne Belgie abonnement zeer tevreden van al is het aanbod wat magertjes. In december had ik geen betalingsverzoek gekregen alsook een login heb dan maar een e-mail gestuurd. Had eerstdaags antwoord heb dat dan ook onmiddellijk overgemaakt. Toen het januari was weer geen betaalverzoek gekregen en ook geen inlog gegevens. Heb dan maar een herinnerings mail gestuurd maar geen antwoord gekregen . We zijn nu al maart en het beeld blijft opengaan maar al drie maanden niets betaald . Zijn er hier nog mensen dit voorhebben of rekenen ze alles pas op het einde af ? Ofwel is hun boekhouding een grote zooi.
neels Geplaatst: 4 maart 2020 Auteur Geplaatst: 4 maart 2020 ah ok dacht al dat ze me vergeten waren .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen