ronaldsl Geplaatst: 4 maart 2020 Delen Geplaatst: 4 maart 2020 Ik heb op m’n pad een belangrijke PDF gedownlde PDF binnen gehaald. Maar waar staat deze dan ? ik kan m niet vinden. groet Tonald Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RonBoy Geplaatst: 4 maart 2020 Delen Geplaatst: 4 maart 2020 Ga naar de bestanden app (blauwe map symbool) klik op bladeren en dan "Op mijn iPad". Suc6. et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jürgen Geplaatst: 4 maart 2020 Delen Geplaatst: 4 maart 2020 Op mijn iPad staan de gedownloade files waar die horen en wel in de Bestandenmap onder Favorieten en dan Downloads. Maar wellicht is dit ook afhankelijk van type iPad en versie IOS. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast catw Geplaatst: 4 maart 2020 Delen Geplaatst: 4 maart 2020 (aangepast) *.pdf kan ook wel in de map boeken gezet zijn, anders gewoon onder recent kijken en als je de file ziet even aanklikken en je kan het bekijken. 4 maart 2020 aangepast door catw Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen