Ga naar inhoud


WhatsApp werkt niet meer goed, mogelijk heb ik iets verkeerd aan of uit gefinkt, wie weet wat ik verkeerd heb gedaan?


Aanbevolen berichten

  • Moderator

Of het opnieuw installeren van de app je probleem gaat oplossen is nog maar de vraag.

 

Het probleem is ontstaan doordat je instellingen in je telefoon bent gaan veranderen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het lijkt er op dat het de batterij bespaarstand door het uit te vinken opgelost is, sinds dien heb ik geen problemen met het ontvangen van WhatsApp berichten meer geconstateerd.

 

Ik gebruik Chroom als internet browser op mijn telefoon, daar krijg ik nog wel irritante reclames over delen van diverse websites heen, weet iemand of daar wat aan te doen valt? 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-4-2020 om 10:58, ilseonline zei:

Ik gebruik Chroom als internet browser op mijn telefoon, daar krijg ik nog wel irritante reclames over delen van diverse websites heen,

 

Ik gebruik ook Chroom, maar krijg geen reclame te zien.

 

Je zal nog wel ergens een programmaatje lopen hebben dat daar voor zorgt.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, jeevanhoof zei:

 

Ik gebruik ook Chroom, maar krijg geen reclame te zien.

 

Je zal nog wel ergens een programmaatje lopen hebben dat daar voor zorgt.

 

mvg

 

Hoe kom ik daar achter?

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-4-2020 om 11:30, Tonskidutch zei:

ja firefox gebruiken

 

Op 12-4-2020 om 11:57, wanderer zei:

of Brave, retesnel zonder adds

 

Ik gebruik op een desktop en of laptop Firefox, weet niet of dat het zelfde werkt als op een mobiele telefoon. 

 

Wat is het verschil tussen Firefox, Brave (nog nooit van gehoord), Chroom en de standaard browser die bij de Samsung Galaxy S4 geleverd wordt?

 

Ik vind het balanrijk veel tapbladen naast elkaar te kunnen draaien, echter is het ook handig dat ik de geschiedenis eenvoudig kan wissen, echter ook cookies als het nodig is.

 

Daarnaast is belangrijk dat de betreffende internet browser snel is en zo min mogelijk mobiele data verbruikt ivm dat ik slechts een 5gb mobiele databundel heb, via wifi is dat uiteraard geen probleem, echtet heb ik geen vaste internet aansluiting thuis. De internet browser moet ook eventuele filmpjes af kunnen spelen, echter zou ik dat ook willen blokkeren zodat als ik niet aan wifi hang, de data er niet doorheen vliegt.

 

Automatisch kantelen van het scherm is handig, als ik het goed heb zit die instelling in de telefoon zelf.

 

Nieuws is aardig, maar geen pré, daarvoor is bestaan nieuwswebsites.

 

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

ik heb maar 250 Mb data en mijn mobiele data staat steeds op.

Dus als ik met smartphone niet bewust op het internet ga dan verbruik ik praktisch geen data.

(Croome heeft toch steeds wat tabbladen open staan).

 

Je kan bij Apps controleren welke apps actief zijn.

Als daar onbekende bij zijn zoek dan  op het internet op welke het zijn.

En schakel ze eventueel uit of verwijder ze daar.

 

Je kan in Croome ook de adblokker aanzetten als dat niet moest gebeurd zijn.

Maar volgens mij is dat niet je probleem.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...