Ga naar inhoud


BVN weer terug op de Astra 19,2


Sprietje

Aanbevolen berichten

Nee inderdaad geen fastscan mogelijk op mijn type tv.

Zelfs een zenderlijst van canal digitaal of tv vlaanderen is niet voorhanden.

Enkel de keuze tussen Telesat of andere providers.

Staat op andere providers geselecteerd maar keuze is daar niet om dan bv.canal digitaal te selecteren.

Kan natuurlijk ook dat ik iets verkeerd doe of over het hoofd zie.

Verder dik tevreden over mijn LG.

Sat,kabel,dvb-t2 en iptv met hetzelfde toestel,leuk toch!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Land instelling op Nederland zetten?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat ze bij BVN het inzicht hebben gekregen dat op de 3 Astra satellieten meer mensen afgestemd zitten dan op de Hotbird, dat heeft denk ik ook veel met de duo en triple LNB's te maken.

 

Ik zou een Quotro LNB naast de bekende  3 Astra satellieten met Hotbird toe juichen, echter vermoed ik dat er dan een grotere schotel gebruikt dient te worden, zou het een probleem zijn?

 

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Sprietje zei:

Met de Multytenne heb je ze alle vier en hij is nog kleiner ook, slechts 45cm.

 

Technisat 45cm.jpg

 

Dat is toch voor veel zenders te beperkt qua ontvangst, of heb ik dat mis? (weer reserve is mogelijk ook een ding om rekening mee te houden)

 

Kan deze of vergelijkbare ook 4 ontvangers aansturen zonder signaalverlies en eventuele weer reserve?

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, ik kan er alle zenders mee ontvangen behalve de zender "Super tennis" die erg moeilijk te ontvangen is op de Hotbird maar voor de Hotbird staat er sinds 2 jaar een boom in de weg. Tot 2 jaar geleden kon ik die ook gewoon ontvangen, nu heb ik bij die zender veel blokjes. Tja, de regenreserve is natuurlijk minder dan bij een grotere schotel maar dat valt nog best mee anders had ik die schotel al lang vervangen door een andere.

En vier ontvangers aansluiten kan niet. De Multytenne is te koop met 1 of 2 aansluitingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-3-2020 om 15:50, el renegade zei:

nu op de 1M verder naar het Zuid-Oosten en nu in geheel Turkijke tot zelfs in Oman te ontvangen.

 

Hier bij MBC in DMC (Dubai Media City) ontvangen we BVN via de HotBird met een 3 mtr. schotel zeer stabiel.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-4-2020 om 12:05, Sprietje zei:

Nee hoor, ik kan er alle zenders mee ontvangen behalve de zender "Super tennis" die erg moeilijk te ontvangen is op de Hotbird maar voor de Hotbird staat er sinds 2 jaar een boom in de weg. Tot 2 jaar geleden kon ik die ook gewoon ontvangen, nu heb ik bij die zender veel blokjes. Tja, de regenreserve is natuurlijk minder dan bij een grotere schotel maar dat valt nog best mee anders had ik die schotel al lang vervangen door een andere.

En vier ontvangers aansluiten kan niet. De Multytenne is te koop met 1 of 2 aansluitingen.

 

Als ik het door ga zetten, dat ligt er aan wat het kost en of ik wegens privé omstandigheden voor een x jaar ergens anders in de regio ga wonen, dan wil ik of 2 x een dubbele ontvanger, of een ontvanger voor 4 aansluitingen met slave ontvangers ernaast te gebruiken, dan heb ik toch minimaal 4 aansluitingen nodig?

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Sprietje zei:

Ja, dan heb je 4 aansluitingen nodig. Als je niet meer dan 2 aansluitingen gelijkertijd nodig hebt, kun je eventueel nog met 2 priority-switches werken.

 

En 2 maal een Multytenne met duo aansluiting, is dat wat? In dat geval zou ik van 4 onafhankelijke aansluitingen gebruik kunnen maken, maar zijn de kinderziektes van het begin er al uit gehaald? (Water lekkage en dergelijke)

 

Wat gaan 2 van die duo Multitennes kosten?

 

Sprietje, je woont toch in Spanje, is dat vergelijkbaar qua ontvangst als in Nederland? (dan bedoel ik naast Nederland ook Engeland en andere leuke zenders)

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...