Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten


1 uur terug, Tonskidutch zei:

link werkt niet

Getest, op mobiel en pc wel. Geen idee wat er dan is maar de link komt uit dit bericht:

 

https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2341651-experts-waarschuwen-kabinet-neem-binnen-drie-dagen-nieuwe-maatregelen.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Vergelijk je nu een dag in juli met de hele maand april?

Heeft dat zin?

 

 

Je kan beter naar de trend van de afgelopen week kijken, waar je in sommige landen dagelijks een verdubbeling van besmettingen ziet.

 

Frankrijk overweegt de grens met Spanje dicht te gooien.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Tonskidutch zei:

Er zijn ook domme app's.

In de Bild Zeitung staat te lezen dat die corona app in Duitsland wekenlang niet werkte op verschillende android type telefoons!

En hier zijn ze nog bezig met ontwikkelen :grin:

Doe mij maar een duikers uitrusting!

 

Voor Nederland geldt: Overheid en software, laat mij niet lachen...

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, pollegazon zei:

voor iedereen boven 12 jaar.

ja die kleine mannen hoesten toch alleen maar tegen je broekspijpen aan.

beetje biotex en schoon ;)

 

19 uren geleden, pollegazon zei:

op de zeedijk

Is daarmee "alleen" de boulevard bedoeld? Want ik wilde eigenlijk wel even gaan uitwaaien aan het strand met de nieuwe vlieger aanstaande week.

 

Le Premier Jour

Étienne Daho

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...