Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

763?appId=2dc96dd3f167e919913d808324cbfe

2 uren geleden, Tonskidutch zei:

Is daarmee "alleen" de boulevard bedoeld? Want ik wilde eigenlijk wel even gaan uitwaaien aan het strand met de nieuwe vlieger aanstaande week.

 

 

Op het strand hoeft niet, enkel de zeedijk dus.

 

 

 

aangepast door pollegazon
Link naar reactie
Delen op andere sites


das mijn gedacht

:grin:

Boma

 

om weer terug on topic te komen

Quote

Update 15 juli t/m 21 juli 2020

Afgelopen week zijn er 987 nieuwe personen gemeld die positief getest zijn op COVID-19. Dat is bijna 2 keer zoveel als vorige week.

RIVM.nl

aangepast door Tonskidutch
on topic

Le Premier Jour

Étienne Daho

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het plaatje niet gemaakt, Dus kan niets veranderen, En als mijn naam er gestaan had was dat ook niet zo boeiend aangezien de boodschap duidelijk is.

2 hours ago, Tonskidutch said:

vervang tim in het

en de laatste zin in

wees geen idioot

 

Gezien het aantal niet mannelijke naamdragers Tim die zich ook idioot gedragen is het wel de beste als keuze in deze Gender neutrale maatschappij.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, edbe said:

man man man wat een stelletjes hersenloze parasieten.....straks weer janken dat er nog strengere beleid komt.

Dat is toch altijd al zo geweest men luistert niet tot het verder uit de hand loopt en bij de aanpak en maatregelen begint men te klagen en janken, en leren er van ho maar want de volgende keer gebeurd het gewoon weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, Tonskidutch said:

vervang tim in het

en de laatste zin in

wees geen idioot

 

Gezien het aantal niet mannelijke naamdragers Tim die zich ook idioot gedragen is het wel de beste als keuze in deze Gender neutrale maatschappij.

Nou ze hebben het aangepast hoor, nu tevreden :)

 

Hugo.jpg.4318b0272fdebf07fc83d90f014fedc7.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Penthe zei:

Dat is toch altijd al zo geweest men luistert niet tot het verder uit de hand loopt en bij de aanpak en maatregelen begint men te klagen en janken, en leren er van ho maar want de volgende keer gebeurd het gewoon weer.

 

Was wel een beetje te verwachten Penthe. Mensen gaan zich weer verplaatsen met het OV en het vliegtuig, maar wel de verplichting van een niet-medisch mondkapje en dan met z´n allen opgevrot in een vliegtuig. Geef dan een goed mondmaskertje ipv zo´n blauw ding van de Action.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik me altijd afvraag is als je de mensen al niet kunt zien hoe kun je dan wel boodschappen doen?

Als je het niet kunt zien dan zal je dus andere zintuigen toe moeten gaan passen maar heb je bijv. zin in chips hoe maakt je dan het verschil tussen paprika of een andere smaak?

Het lijkt me dat elke zak chips van hetzelfde merk het zelfde kraakt en aangezien het luchtdicht is afgesloten zal er ook weinig te ruiken zijn.

Hoe maakt men dan de beslissing om iets mee te nemen?

Of is het net zo als een vriend van ons die op zijn bruiloft van iedereen een paar blikken conserven kreeg maar dan wel zonder wikkel om het blik.

Bij hun was het ook elke dag een verrassing wat er op tafel kwam en de ene keer was het een blik soep, de volgende dag een blik perziken en nog een dag later een blik doperwtjes.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

De enige mogelijkheid die blinden hebben om nog enigszins veilig naar buiten te kunnen is naast met hun stok op de grond te tikken om de 3 meter een forse zwiep rondom te geven.

Ik geef ze groot gelijk als ze dat doen.

Helaas kunnen ze mijn advies hier niet lezen.😟

aangepast door minplus

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...