Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

10 uren geleden, Tonskidutch zei:

eindelijk een vent met ballen

omdat ons lapje sowieso geen medisch masker is en wie heeft bewezen dat een string niet net zo effectief is als het lapje?

 

Als het een reetveter is dan kan ik mij er wel wat bij voorstellen...

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


8 uren geleden, Penthe zei:

Die beelden waren gisteren op de zender Telecinco te zien. Ik weet niet of ik die beelden terug kan vinden want als die ergens geplaatst worden dan worden die meestal 5 minuten later al weer ofline gehaald. Als ik het tegenkom zal ik het zeer zeker laten zien.

 

Ik had al gekeken op YouTube maar er stond vanmorgen nog niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, kiekiek zei:

 

Ik had al gekeken op YouTube maar er stond vanmorgen nog niks.

Komt er ook niet want alles wordt offline gehaald, we mogen het niet zien. Ook op de website van Telecinco staat er niets meer. Op Google staan nog wel wat links naar videos maar als je daar op klikt is er geen video meer. Normaal herhaalt Telecinco dit soort nieuws een paar dagen achterelkaar maar vandaag ook niets meer met die video dus ze zullen wel het 1 en ander te horen hebben gekregen. Het was een stiekum gefilmt filmpje vanaf een meegesmokkelde mobiele telefoon want daarmee mag je ook het ziekenhuis niet meer in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Toch geven de Nederlandse media vandaag aan dat er een record aantal nieuwe besmettingen geregistreerd is in Spanje.

3.715 in de afgelopen 24 uur.

 

In Nederland begint, zoals verwacht het aantal ziekenhuis opnamen gestaag toe te nemen.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, ceesv zei:

Toch geven de Nederlandse media vandaag aan dat er een record aantal nieuwe besmettingen geregistreerd is in Spanje.

3.715 in de afgelopen 24 uur.

 

In Nederland begint, zoals verwacht het aantal ziekenhuis opnamen gestaag toe te nemen.

 

 

Gisteren hadden we 54 doden in de laatste 7 dagen dat is vandaag ineens gestegen naar 131, dan hebben we er dus 77 doden bij in de afgelopen 24 uur. Dat zou kunnen kloppen want zag vanmorgen op TV dat er enkel in madrid al 35 doden waren in de afgelopen 24 uur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Zatter zei:

Gelukkig niet alle mensen anders had de evolutie ons al veel eerder uit laten sterven.

Nou het scheelt niet veel en wat uitsterven betrefd laat de vervuiling nog even 10 jaar oplopen en dan eens kijken of we dan nog kunnen overleven.

 

In Spanje loopt Corona alleen maar op en op en op en de mensen lopen gewoon zonder masker rond want die krijgen het toch lekker niet en die maskers zijn onzin. In en om Madrid loopt het helemaal uit de hand.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Gerard 76 zei:

Gelden er bij voetbalwedstrijden soms aangepaste corona regels?

 

zag op t nieuws een verslag van een wedstrijd waarbij supporters juichend en tegen elkaar aan hun club steunen.

 

En geen haan die ernaar kraait

 

Ik heb een seizoenkaart en er zijn echt wel regels en best zwaar eigenlijk, max aantal bezoekers, afstand houden ook bij de ingangen, catering en toiletten. Zeker in het begin gaat er een soort van loting zijn wie wel en wie niet mag gaan en als je mag: in aangegeven tijdsblokken naar binnen. Naar buiten weer hetzelfde, maar dan andersom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...