Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

10 uren geleden, Sprietje zei:

Wat ik raar vind is dat tienduizenden Nederlanders in Spanje een tweede huis hebben en dat het ministerie van binnenlandse zaken daar zo onduidelijk over is.

 

Hier iets over te lezen

 

https://www.spanjevandaag.com/31/08/2020/verzekeringen-tijdens-een-reis-naar-spanje-met-oranje-reisadvies/

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hydroxychloroquine is inderdaad één van de middelen die de artsen ter beschikking moeten hebben in de strijd met Covid-19. Het is niet een veilig middel maar als de keuze er dan is doodgaan of het middel gebruiken en een kans om niet dood te gaan dan kies ik voor het middel.

 

Als je Covid-19 overleeft moet je afwachten wat van kwaliteit van leven je dan nog hebt.

 

Het lijkt erop dat er gewoonweg te weinig aan het middel verdient kon worden en daarom kostte wat het kostte kapot gemaakt moest worden.

 

De medicijn fabricanten die ook vaccins maken verdienen nu bergen met geld terwijl er nog geen vaccin is. De werking van ern vaccin is kort enje moet ze regelmatig krijgen. Je zou haasten denken, dat is een mooi verdienmodel.

 

 

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, minplus zei:

Als Donald het zegt is het ongetwijfeld waar.🤑😂

 

Vanzelfsprekend, maar dat interview heeft me wel aan het twijfelen gebracht.

 

Wat denk jij, minplus, moet ik nou voor die Hydroxychloroquine kuur gaan......

of zal ik toch maar gewoon dat dagelijkse glaasje bleekwater blijven innemen?😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dacht dat Trump een hand in de geldpot heeft met Hydroxychloroquine dus hoe meer het gebruikt wordt hoe beter voor Trump. Hydroxychloroquine heeft een hele rits aan bijwerkingen die je helemaal niet wilt lezen dus dat goedje ook al wordt het medicijn genoemd is helemaal niet goed voor je. Paardemiddels worden vaak als laatste redmiddel gebruikt maar de kans dat het ook echt helpt is vrijwel nihil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Penthe zei:

Dacht dat Trump een hand in de geldpot heeft met Hydroxychloroquine dus hoe meer het gebruikt wordt hoe beter voor Trump. Hydroxychloroquine heeft een hele rits aan bijwerkingen die je helemaal niet wilt lezen dus dat goedje ook al wordt het medicijn genoemd is helemaal niet goed voor je. Paardemiddels worden vaak als laatste redmiddel gebruikt maar de kans dat het ook echt helpt is vrijwel nihil.

Je zou net zo goed een aderlating kunnen toepassen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Mojo zei:

Je zou net zo goed een aderlating kunnen toepassen.

Het kennis niveau is kennelijk ook op de het niveau van die tijd.

 

Het middel zelf doet niets tegen het virus. Wat het doet is de poort open zetten in cel-deel waar het virus zich kan dupliceren. Er kan dan bijvoorbeeld zink naar binnen die het virus hinderd om zich te dupliceren.

 

Zink kan zichzelf niet een toegang verschaffen, en is afhankelijk van dat malaria medicijn.

 

Het virus erg kwetsbaar voor alle producten die ontvetten of UV-licht en dat is nu dus de eerste defensie lijn.

 

 

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Zatter zei:

Hydroxychloroquine is inderdaad één van de middelen die de artsen ter beschikking moeten hebben in de strijd met Covid-19. Het is niet een veilig middel maar als de keuze er dan is doodgaan of het middel gebruiken en een kans om niet dood te gaan dan kies ik voor het middel.

 

 

 

Mwah dat spul wordt al 80 jaar gebruikt als malaria medicijn, dus als het echt gevaarlijk is, was het allang uit de markt gehaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super goed nieuws!!!!

 

Onderzoek Radboudumc naar tbc-vaccin dat mogelijk ook tegen corona werkt nu ‘urgent’

NIJMEGEN - Onderzoek van het Radboudumc naar een oud tbc-vaccin dat mogelijk ook beschermt tegen corona is nu bestempeld als ‘urgent’. Gebleken is namelijk dat gevaccineerde ouderen 80 procent minder luchtweginfecties hebben dan ouderen die het vaccin niet hadden gekregen.

https://www.gelderlander.nl/nijmegen/onderzoek-radboudumc-naar-tbc-vaccin-dat-mogelijk-ook-tegen-corona-werkt-nu-urgent~a57cc52b

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Mwah dat spul wordt al 80 jaar gebruikt als malaria medicijn, dus als het echt gevaarlijk is, was het allang uit de markt gehaald.

 

Ieder medicijn kent bijwerkingen, soms gevaarlijke en soms minder gevaarlijke.

Ik denk dat we hartstilstand toch wel als een gevaarlijke bijwerking mogen zien.

 

Bij gebruik van het middel ter bestrijding van malaria wegen de voordelen duidelijk zwaarder dan de nadelen.

Ik denk dat zo langzamerhand wel is aangetoond dat dit bij de bestrijding van het virus niet het geval is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, kiekiek zei:

Super goed nieuws!!!!

 

Onderzoek Radboudumc naar tbc-vaccin dat mogelijk ook tegen corona werkt nu ‘urgent’

NIJMEGEN - Onderzoek van het Radboudumc naar een oud tbc-vaccin dat mogelijk ook beschermt tegen corona is nu bestempeld als ‘urgent’. Gebleken is namelijk dat gevaccineerde ouderen 80 procent minder luchtweginfecties hebben dan ouderen die het vaccin niet hadden gekregen.

https://www.gelderlander.nl/nijmegen/onderzoek-radboudumc-naar-tbc-vaccin-dat-mogelijk-ook-tegen-corona-werkt-nu-urgent~a57cc52b

 

 

Bij het lezen van het artikel deden mijn hersenen bliep bliep.....80% is verderop 25% en 40% van de ouderen.

 

Wat nu de werkelijke verdeling?

aangepast door Zatter

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Penthe, je zegt dat er veel bijwerkingen zijn met Hydroxychloroquine. Verder zeg je dat Trump eraan verdient.

Om te beginnen een belangrijk feit. HCQ bestaat nu al ruim 60 jaar en de bijwerkingen zijn zeer minimaal!

De Amerikaanse troepen in Vietnam namen het dagelijks in om malaria te voorkomen. Een hartstilstand komt zo weinig voor, dat je kans om de hoofdprijs te winnen in de staatsloterij vele malen hoger is, dan dat je met dit middel een hartstilstand kan krijgen.

Ik heb het tijdens meerdere reizen naar Indonesië gebruikt en had nergens last van. Ik moest het elke dag innemen, te beginnen de dag voor vertrek. Vervolgens moest ik het dagelijks innemen tot een maand na thuiskomst.

Ja, dan moest ik het gedurende 3 maanden innemen!

Bij Covid-19 moet de patiënt het tijdens de beginfase van de ziekte innemen, in combinatie met zink. In de meeste gevallen is de patiënt binnen 5 dagen genezen en hij hoeft niet naar het ziekenhuis. 

En dan Trump, nou, er valt aan HCQ niets te verdienen omdat er geen patent meer is op HCQ, en het kan dan ook zeer goedkoop worden geproduceerd.

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, johnno zei:

Bij gebruik van het middel ter bestrijding van malaria wegen de voordelen duidelijk zwaarder dan de nadelen.

 

 

Beter iets dan niets johnno en niet onbelangrijk .... van dit soort medicijnen is al tientallen jaren bekend of ze veilig zijn.

 

Ik heb jaren geleden een maand Lariam moeten slikken, ivm malaria risico in Thailand. Je wil niet weten hoe er voor dat medicijn gewaarschuwd werd, je zou de hele dag hoofdpijn hebben en als je dat niet had, dan wel regelmatig braken. Ik heb nergens last van gehad, net als al die andere Nederlanders die we zijn tegen gekomen.

34 minuten geleden, Penthe zei:

Men is gewoon door oude medicijnen aan het struinen in de hoop dat daar wat voor Corona tussenzit, ik zou daar totaal niet op vertrouwen maar het geeft wel aan dat een vaccin heel ver weg is of er nooit komt.

 

Ik denk .... dat corona eerder weg is, dan dat er een vaccin is. Zullen we een wedje aangaan Penthe ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...