Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten


Zou iedereen met een prent niet in beroep kunnen gaan en wijzen op het justitie kopstuk van de regering? ;-).

Voedingsbodem is gelegd en vanmiddag zal het tot aftreden lijden denk ik. 

 

Het hypocriete aan alles is wel dat iedereen inclusief mezelf als een soort hyena erop duikt, ik noem het gedeeltelijk sensatie want achter gesloten deuren maar ook elders in het land gebeurt dit natuurlijk volop maar ja, geen media ....(die iemand/een land) kan maken en breken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, kiekiek zei:

 

Onderzoek het dan! Hoe simpel is het?

 

https://www.ad.nl/limburg/inspectie-limburgse-huisarts-moet-stoppen-met-experimentele-behandeling-coronapatienten-br~ad06aac3

 

Gisteren tijdens de persconferentie noemde Rutte naast een vaccin als oplossing nu voor het eerst (!) medicijnen die tot mildere klachten leiden.

 

Uit: Animal Farm van George Orwell.

Elens is een charlatan met een stel antivaccers als volgelingen. Dat zegt veel.

Dat sommige medicijnen helpen spreekt voor zich; was in april al bekend.

Dat Rutte het nu ook meldt zegt niets, behalve dat hij nog een keer premier wil worden.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, erwinnaar zei:

Voedingsbodem is gelegd en vanmiddag zal het tot aftreden lijden denk ik. 

 

 

Ik ben ook wel benieuwd. Als hij er mee weg komt, is het vertrouwen weggeslagen. Als tussenweg kan ook nog zijn dat hij aan blijft en alle boetes en strafblad vermeldingen worden weggestreept.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik op deze foto zie is dat men gewoon keurig gezin bij gezin afstand houdt, dus niets mis mee lijkt me.

de 2e foto met zoek de verschillen is gewoon onder een ander hoek genomen waardoor het lijkt dat men geen afstand houdt, dus in mijn ogen gewoon een vertekend beeld.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, gerrit B zei:

Wat ik op deze foto zie is dat men gewoon keurig gezin bij gezin afstand houdt, dus niets mis mee lijkt me.

de 2e foto met zoek de verschillen is gewoon onder een ander hoek genomen waardoor het lijkt dat men geen afstand houdt, dus in mijn ogen gewoon een vertekend beeld.

Er zijn nog veel meer foto´s met hele andere beelden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het maar eens vooraf te regelen met professionals om de juiste opstelling te krijgen, zelfs dan gaat het vrijwel zeker fout.

Met familieleden die elkaar (over het algemeen) toch vaker zien is het nog veel moeilijker om dit geregeld te krijgen.

Daarnaast kan ik me best voorstellen dat je enkele jaren geleden je vrouw bent verloren en een nieuwe liefde heb gevonden op deze leeftijd dat je een huwelijk toch liever door wilt laten gaan.

Hier in de buurt is ook iemand nog snel even getrouwd omdat als ze een jaar gingen wachten een van de ouders er waarschijnlijk niet meer zou zijn.

Ik weet niet of hier zoiets ook heeft gespeeld maar als je zelf al 60 bent dan is de kans daarop wel een heel stuk groter en wat doe je dan in zo'n situatie?

 

Daarnaast wordt telkens gezegd dat ondernemers een boete van 4000 euro krijgen, maar ten eerste krijgen ze die niet bij de 1e de beste overtreding, dan is er al wel meer gebeurd maar Grapperhaus is geen onderneming maar een privé persoon en daarvoor gelden geen boetes van 4000 euro.

 

Is het verstandig wat er is gebeurd? nee

Heeft hij een voorbeeld functie ja I

Is het hem aan te rekenen? gedeeltelijk (denk ik), normaal regelt een ceremoniemeester/weddingplanner enz.  zoiets en hoef je als bruid en bruidegom je daar op de dag zelf niet mee te bemoeien.

 

Ik denk dat er in dit geval te veel zout op 1 slak wordt gelegd.

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond weten we waarschijnlijk of ook in Nederland de coronaregels anders zijn voor politici, dan voor gewone burgers.

 

Het virus zelf lijkt hoe dan ook niet mee te doen aan dit soort discriminatie.

Silvio Berlusconi, die deze maand 84 hoopt te worden, is inmiddels ook aan de beurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, gerrit B zei:

Wat ik op deze foto zie is dat men gewoon keurig gezin bij gezin afstand houdt, dus niets mis mee lijkt me.

de 2e foto met zoek de verschillen is gewoon onder een ander hoek genomen waardoor het lijkt dat men geen afstand houdt, dus in mijn ogen gewoon een vertekend beeld.

 

Politiek Den Haag en zelfs Grapperhaus is het niet met je eens. Er komen komende dagen/weken nog meer foto´s online, aldus de Nieuwe Revue fotograaf.

1 uur terug, johnno zei:

Vanavond weten we waarschijnlijk of ook in Nederland de coronaregels anders zijn voor politici, dan voor gewone burgers.

 

 

 

Ik volg het via NPO Politiek, Grapperhaus gaat echt diep voor het stof, wordt van alle kanten aangevallen, maar ik denk niet dat hij gaat opstappen. In dat geval hoeven we de politiek niet meer serieus te nemen. Deze uitglijder blijft nog heel lang hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, kiekiek zei:

Politiek Den Haag en zelfs Grapperhaus is het niet met je eens. Er komen komende dagen/weken nog meer foto´s online, aldus de Nieuwe Revue fotograaf.

 

Dat is gewoon politiek, op het moment dat hij aangeeft van "joh we hebben ons beste gedaan kijk maar naar de foto" dan vallen ze massaal over hem heen omdat hij zgn. uitvluchten aan het zoeken is.

Hij neemt nu gewoon alle schuld op zich in de hoop zo alle aanvallen te overleven en ze met mogelijk andere foto's de wind uit de zeilen te nemen.

 

Wat ik me alleen afvraag is waarom men nu massaal zijn positie in twijfel trekt (zou er iemand van dit gezelschap positief besmet zijn/worden dan wordt het een ander verhaal)

Vinden er veel ergere zaken plaats, ik noem maar even "mogelijk besmette asielzoekers opvangen midden in een woonwijk om daar de quarantaine uit te zitten" (dus met een al veel grotere kans op besmetting) dan hoor je ze niet.

 

Dat jij de conclusie trekt dat je de politiek niet meer serieus hoeft te nemen is geheel aan jou, ik noem het stemmingmakerij en ben het niet met je eens.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, johnno zei:

 

Het virus zelf lijkt hoe dan ook niet mee te doen aan dit soort discriminatie.

Silvio Berlusconi, die deze maand 84 hoopt te worden, is inmiddels ook aan de beurt.

 

En wat is hier de relevantie van ?

 

Fact. Iedereen kan het krijgen.

Fact 2. Het is niet omdat je besmet wordt, dat je er ook ziek van wordt.

Fact 3. Het is niet omdat je er ziek van wordt, dan je in een ziekenhuis zal belanden, laat staan op IC.

 

M.a.w. Tenzij je zware onderliggende aandoeningen hebt, ben je als min 70er redelijk veilig. Wie daarboven zit, doet er goed aan extra voorzorgen te nemen, zoals wegblijven uit heel drukke omgevingen, niet kussen als de kleinkinderen weer op bezoek komen, gezond leven (obesitas is een trigger) en vooral je hoofd erbij houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, gerrit B zei:

 

Dat jij de conclusie trekt dat je de politiek niet meer serieus hoeft te nemen is geheel aan jou, ik noem het stemmingmakerij en ben het niet met je eens.

Ik ben het wel met hem eens als iemand zich met een voorbeeld funktie niet aan zijn eigen regels houd en daarnaast nog liegt ook en dat naderhand ook uitkomt door meer foto´s ben je een onbetrouwbaar persoon die beslist geen beslissingen meer mag nemen over anderen, dus opstappen is de enige weg.

 

Als jij leugens en bedrog goed praat zou ik toch nog maar weer eens in de eigen spiegel kijken.

 

48 minuten geleden, pollegazon zei:

 

En wat is hier de relevantie van ?

 

Fact. Iedereen kan het krijgen.

Fact 2. Het is niet omdat je besmet wordt, dat je er ook ziek van wordt.

Fact 3. Het is niet omdat je er ziek van wordt, dan je in een ziekenhuis zal belanden, laat staan op IC.

 

M.a.w. Tenzij je zware onderliggende aandoeningen hebt, ben je als min 70er redelijk veilig. Wie daarboven zit, doet er goed aan extra voorzorgen te nemen, zoals wegblijven uit heel drukke omgevingen, niet kussen als de kleinkinderen weer op bezoek komen, gezond leven (obesitas is een trigger) en vooral je hoofd erbij houden.

Jij hebt johnno zijn bericht dus voledig niet begrepen of je wilt het niet begrijpen maar je antwoord op zijn bericht slaat kant nog wal. Lees het nog eens.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk hier eens naar en dan vooral de laatste 3 seconden van de trailer

 

Let wel, ik praat niets goed maar er wordt nu geoordeeld over wat foto's van een roddelblad welke er bij gebaat is ophef te creëren om zo de verkoop van hun blad te stimuleren.

niemand van ons en van de andere politici is er bij geweest en kan er niet over oordelen anders dan van horen zeggen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...