Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

36 minuten geleden, Penthe zei:

Duidelijk.

 

Maargoed weer terug naar het virus, Belgie gaat nog even een stap verder https://www.spanjevandaag.com/02/09/2020/belgie-geeft-rood-reisadvies-voor-heel-spanje-behalve-tenerife/

 

De Belgen mogen vanaf morgen niet meer afreizen naar Spanje tezij het Tenerife is maar ook die heeft code oranje.

 

De code´s in Belgie zijn anders dan in Nederland Penthe. In Nederland is code geel, code oranje in Belgie en wat wij hier kennen als code oranje is code rood in Belgie. Ik ga dan volgende week naar Griekenland en daar hebben ze een inreisverbod voor vluchten vanuit Barcelona.

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 minuut geleden, Tonskidutch zei:

Reisadviezen geven, waarom?

Nu het al allemaal weer in alle triestès duidelijk wordt dat het vervoer van het virus niet bepaald slim is. Net zoals al die gestrande reizigers ophalen in februarie en maart, dat ook niet zo slim gebleken is voor er überhaupt tests ter beschikking stonden. Wereldwijd en vooral in Nederland.

 

 

Een test (tenminste die neus/mond test) is maar een momentopname tonski. Ga dan bloed afnemen en testen, is een stuk goedkoper en betrouwbaarder dan die pcr testen en geeft aan of je antistoffen hebt. Een bloedtest kost 30 euro en kan je zelf aanvragen bij diverse labs.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Tonskidutch zei:

Het is me wat met de gelijkheid en eventuele consequenties.

Ik denk dat dit geen Coronavirus thema is maar een politiek thema, dat we hier niet kunnen bespreken.

De anti Corona beweging in Nederland ziet er natuurlijk wel brood in, dan weet je hoe die groepering in elkaar steekt.

 

Sorry, Tonskidutch, maar hoe kun je hier een coronavirus discussie voeren zonder de politiek daarin te betrekken?

De coronaregels worden tenslotte volledig door de politiek bepaald (en soms ook overtreden).

 

Niets mis mee hoor, maar in de laatste regel van je betoog ben ook jij gewoon politiek bezig.

 

 

aangepast door johnno
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, johnno zei:

van je betoog ben ook jij gewoon politiek bezig.

Neen denk ik niet want om in de politiek een rol te kunnen en mogen spelen moet je een door de bevolking gemachtigde vertegenwoordiging hebben.

Die protesterende club heeft niets met een gemachtigde vertegenwoordiging te maken.

Voorts zijn de discussies voeren over een maatregel of maatregels die we zouden moeten opvolgen om een verdere verspreiding te voorkomen extreem zinloos als we ze aan één partij of coalitie vastmaken. Het is voornamelijk gezondheidszorg en gezond mensenverstand zonder vlag of wimpel.

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Tonskidutch zei:

Neen denk ik niet want om in de politiek een rol te kunnen en mogen spelen moet je een door de bevolking gemachtigde vertegenwoordiging hebben.

Die protesterende club heeft niets met een gemachtigde vertegenwoordiging te maken.

Voorts zijn de discussies voeren over een maatregel of maatregels die we zouden moeten opvolgen om een verdere verspreiding te voorkomen extreem zinloos als we ze aan één partij of coalitie vastmaken. Het is voornamelijk gezondheidszorg en gezond mensenverstand zonder vlag of wimpel.

In een democratie hou je ook rekening met minderheden. Of nu de minderheden jou niet goed uitkomen, dat niet mag niets uitmaken.

aangepast door Zatter
"g" weg

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Penthe zei:

In Spanje in de afgelopen 24 uur 184 mensen overleden aan Corona.

 

https://www.worldometers.info/coronavirus/country/spain

 

Data for cases from Aug. 24 to Aug. 31 reflects only the cases already validated by the Ministry of Health in its daily PDF report.

 

In die periode lijkt er inderdaad wat verkeerd gegaan te zijn met de cijfers, wat jij ook al aangaf Penthe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het nieuws bij Russia Today wordt gezegd dat bij alle proefpersonen die het Russische vaccin kregen er goede reacties in het lichaam zijn. Er worden antistoffen aangemaakt tegen Covid-19.

Ook The Lancet meldt, dat het vaccin veilig is.

Interessante ontwikkeling....

 

 

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee want de anti lichamen verdwijnen na een paar maanden, dan lijkt het nu veilig en over paar maanden kunnen ze weer overnieuw beginnen. Het is al een tijdje bekend dat genezen corona patienten hun anti lichamen weer kwijt raken en weer opnieuw besmet kunnen raken. Een vaccin heeft dan ook helemaal geen nut aangezien je dan om zeg maar de 3 maanden een injectie mag gaan halen. Om over eventuele bijwerkingen nog maar niet te spreken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Penthe zei:

Nee want de anti lichamen verdwijnen na een paar maanden, dan lijkt het nu veilig en over paar maanden kunnen ze weer overnieuw beginnen. Het is al een tijdje bekend dat genezen corona patienten hun anti lichamen weer kwijt raken en weer opnieuw besmet kunnen raken. Een vaccin heeft dan ook helemaal geen nut aangezien je dan om zeg maar de 3 maanden een injectie mag gaan halen. Om over eventuele bijwerkingen nog maar niet te spreken.

 

 

Ik ben daar ook huiverig voor Penthe, maar eigenlijk weten we het pas zeker als we een tijd verder zijn. Het is en blijft een chemisch goedje wat ingespoten wordt. Eerst zien, dan geloven, zo sta ik er wel zo´n beetje in. En tot die tijd je eigen immuniteit op pijl houden en versterken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, kiekiek zei:

 

Ik ben daar ook huiverig voor Penthe, maar eigenlijk weten we het pas zeker als we een tijd verder zijn. Het is en blijft een chemisch goedje wat ingespoten wordt. Eerst zien, dan geloven, zo sta ik er wel zo´n beetje in. En tot die tijd je eigen immuniteit op pijl houden en versterken.

Toch zal ik zo´n vaccin nooit nemen je weet gewoon niet wat de bijwerkingen kunnen zijn. Ik denk dat gezond leven beter en belangrijker is.

 

Kwam deze trouwens net tegen.

 

Save.jpg.39b20bd58ee2034d706efdbd46b09202.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...