Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

Hoi kiekiek, ik heb helaas geen link omdat ik het heb gezien op Russia Today. Mogelijk kan je er wel iets van terug vinden op hun website.

 

 

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites


10 minuten geleden, AEO zei:

Hoi kiekiek, ik heb helaas geen link omdat ik het heb gezien op Russia Today. Mogelijk kan je er wel iets van terug vinden op hun website.

 

 

 

De WHO noemde van de week  voor het eerst het Russische vaccin als kansrijk vaccin, samen met nog 8 anderen. Ook aandacht bij The Lancet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Penthe zei:

Het is alleen ergelijk jammer dat het ieder voor zich is en totaal geen samenwerking op dat gebied. Dat zegt toch heel veel over de mens, we hebben nog altijd niets geleerd.

 

Tsja niemand die de inhoud van zijn vaccin wil vrijgeven. Wie het snelst het beste vaccin levert, loopt binnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, AEO zei:

...omdat ik het heb gezien op Russia Today.

 

 

 

Russia Today is een propagandazender, wat die zeggen moet je met een dikke korrel zout nemen.

 

Logisch dat ze het Russische vaccin aanprijzen, maar de makers hebben niet het gebruikelijke traject afgelegd, vandaar dat het nu al toegediend kan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Of er geen samenwerking is weten we niet.

 

Ik kan mij voorstellen dat onderzoek teams toch regelmatig gegevens uitwisselen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ceesv zei:

Of er geen samenwerking is weten we niet.

 

Ik kan mij voorstellen dat onderzoek teams toch regelmatig gegevens uitwisselen.

Als ze wat uitwisselen wordt dat volgens mij gewoon verkocht, men is met dat vaccin bezig met puur winst bejag. Nog meer reden dat vaccin te negeren omdat het een haastklus is geworden voor het geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, dat is naar mijn mening gissen.

 

Men kan daar al jaren aan een vaccin werken wat verwant is.

Maar ook mijn veronderstelling is gissen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, ceesv zei:

Tja, dat is naar mijn mening gissen.

 

Men kan daar al jaren aan een vaccin werken wat verwant is.

Maar ook mijn veronderstelling is gissen.

 

Dat zeggen ze zelf inderdaad, maar als je de westerse media moet geloven hebben de Russen wat hacking skills toegepast bij een Brits en Amerikaanse bedrijf. Mij boeit het verder niet, want ik wil niet met mijn gezondheid spelen. Als een ander dat wel wil: lekker doen dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb vroeger altijd al mijn inentingen gehad en leef noch steeds.

Maar in die tijd kon je met eigen ogen zien wat er kon gebeuren wanneer je geen vaccin nam tegen kinderverlamming.

 

Nu gaat het erom de zwakkeren in onze samenleving te beschermen en heeft iedereen plotseling bedenkingen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ceesv zei:

Nu gaat het erom de zwakkeren in onze samenleving te beschermen en heeft iedereen plotseling bedenkingen.

 

Iedereen mag toch zijn eigen beslissing nemen of zie ik nu iets over het hoofd ceesv?

 

Buiten dat, als je een vaccin neemt, doe je dat om jezelf te beschermen en niet om een ander beschermen die het vaccin niet neemt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat Russia Today een zender is waar propaganda kan worden verwacht, maar daar weet ik wel doorheen te prikken. Ook onze media weten wel raad met propaganda of misleiding. Maar zoals wij als schotelbezitters weten, er zijn talloze kanalen die we kunnen raadplegen en daarnaast hebben we nog het internet. Ik volg best wel veel kanalen, en het lukt me tot nu toe vrij aardig om de nuance te vinden.

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...