Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Anders zouden andere ziekten, zoals polio, etc. nog steeds bestaan.

Vacinatie helpt em beschermt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Echt?

Voor de doelgroep zijn ze levensreddend.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, ceesv zei:

Echt?

Voor de doelgroep zijn ze levensreddend.

 

Heb jij een doktersopleiding achter de rug, ceesv?

Zo niet, hoe kun je dit dan zo stellig beweren.

 

Een enorm aantal doktoren delen hoe dan ook jouw mening niet.

Dat is de reden dat ook ik die griepprik al jaren niet meer haal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Griepprikken worden bijvoorbeeld aan verplegend personeel en artsen gegeven om te voorkomen dat ze kwetsbare patienten kunnen besmetten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, johnno zei:

Een enorm aantal doktoren delen hoe dan ook jouw mening niet.

en hoe kan jij dit dan zo stellig beweren? Ben jij Dokter of geloof je dat paar berichten meer dan het NHG?

 

De discussie wordt er niet helderder door, omwille die meningen en onsamenhangende beweringen. Maar over de Griepprik hebben we ook de laatste maanden weer een hele hoop kunnen lezen.

 

https://www.nhg.org/

aanvulling inzake de afkorting NHG

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, kiekiek zei:

 

Dus als je gevaccineerd bent komt er niets meer de neus of mond binnen? En als je gevaccineerd bent kan je niets meer overdragen door een besmet oppervlak aan te raken en vervolgens iemand veilig een hand geven? Knap dat een vaccin een schild om je heen zet ;)

 

 

 

De paar virussen die je binnenkrijgt draai je de nek om voor ze iets kunnen als je gevaccineerd bent, dus oraal zul je ze echt niet meer gaan verspreiden. En als je je handen blijft ontsmetten zul je ze ook niet op die manier verspreiden. En handen geven deden we toch al niet meer.

Nee dus, het vaccin zet geen schild maar je verspreid het virus niet meer tenzij je idioot gaat doen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-9-2020 om 19:57, kiekiek zei:

 

Ze doen het anders dan anders eigenlijk. Vorige week zijn ze al begonnen met vaccineren van tienduizenden Moskovieten en dat zien ze als hun derde trial. Vanmiddag ook gelezen dat er derde trial in Rusland wordt gedaan van een Chinees vaccin.

 

Mensen, laten we het nou niet hebben over Rusland, alles is in het beheer van

het regiem, alles wordt gecensureerd en natuurlijk heeft Rusland een Vaccin.

Dat zou ik ook zeggen want daar ligt een hoop geld aan te verdienen.

En die zogenaamde testresultaten, je maakt mij de pis niet lauw...

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, minplus zei:

De paar virussen die je binnenkrijgt draai je de nek om voor ze iets kunnen als je gevaccineerd bent, dus oraal zul je ze echt niet meer gaan verspreiden. En als je je handen blijft ontsmetten zul je ze ook niet op die manier verspreiden. En handen geven deden we toch al niet meer.

Nee dus, het vaccin zet geen schild maar je verspreid het virus niet meer tenzij je idioot gaat doen.

 

Ik was gisteren eindelijk weer eens bij mijn nieuwe werkgever en heb gewoon

4 handen gegeven hoor.

 

Het was wel een hele klus om 4 latex handschoenen over elkaar aan te trekken

maar het was op zich wel hilarisch.

 

Ik vind GEEN hand geven zo onpersoonlijk, ik be, en dat zijn wij natuurlijk

allemaal gewoon gewoontedieren en het is een stukje beleefdheid wat ik

hiermee mis.

 

Maar goed, het is niet anders en hou mij daar uiteraard verder wel aan.

Ook met tanken doe ik van die plastic handschoenen aan en gebruik ze

dan ook nog bij het pinnen, Zodra ik buiten ben doe ik ze uiteraard uit

en gooi ze weg.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...