Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten


Je zal maar pech hebben als proefkonijn!

https://www.nu.nl/coronavirus/6076281/waarom-het-onderzoek-naar-het-coronavaccin-van-oxford-stilligt.html

 

Het onderzoek ligt even stil omdat iemand een onverklaarbare ziekte heeft gekregen na het vaccin te hebben toegediend gekregen in testfase 2.

Overigens wel moedig om proefkonijn te spelen.

 

Wachten op beter onderzoek en / of ander vaccin.

 

Painted Moon

The Silencers

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Het onderzoek ligt even stil omdat iemand een onverklaarbare ziekte heeft gekregen na het vaccin te hebben toegediend gekregen in testfase 2.

 

 

De Brits-Zweedse farmaceut AstraZeneca en de universiteit van Oxford onderbreken hun vergevorderde proeven met een coronavaccin. Bij een proefpersoon is een mogelijk onverklaarbare ziekte geconstateerd. De Amerikaanse krant The New York Times meldt dat het zou gaan om een ontsteking aan het ruggemerg.

 

AstraZeneca was bezig met de derde testfase.

 

https://nos.nl/artikel/2347435-astrazeneca-en-universiteit-oxford-onderbreken-studie-naar-coronavaccin.html

 

Dit is de situatie in grafiekvorm van begin maart tot vandaag, met wel de kanttekening dat er de afgelopen week 180.000 testen zijn gedaan en in de maand april ongeveer 2000 testen per dag:

 

1280x720a.jpg

aangepast door kiekiek
Link naar reactie
Delen op andere sites

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag gelezen dat er iemand (gewoon een kennis) gaat trouwen binnenkort, ik wist niet wat ik las, het is nogal zo een goeie periode nu, met die corona, en beperkingen en beperkte kringen in die feestzalen, er zullen toch altijd mensen zijn die zich niet kunnen inhouden voor trouwfeesten of voor zwanger te worden nu in zo een periode, ze had toch beter moeten weten vind ik. Weer eens t geluk van een ander toelachen met een masker op! Alhoewel ik er niet wakker van zal liggen, t geluk is precies altijd voor de anderen. Ze zal geluk hebben dat gek zijn geen pijn doet! Daar wordt ik nou echt nog gelukkiger van, nu ik tot over m'n hoofd in het werk zit, dan maar wat rustig in bed liggen, zonder tv, wat een dag weer, op naar iets beters!

Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En de hetze tegen Hydrochloroquine gaat inmiddels onverdroten voort. Maar de waarheid kan niet voor eeuwig onderdrukt worden. Hier een item, uitgezonden door Sky News Australia.

Nee, hier weet de NPO er wel van, maar dit nieuws is tot nu toe keurig onder de pet gehouden, men zal het hier niet uitzenden.

 

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, AEO zei:

En de hetze tegen Hydrochloroquine gaat inmiddels onverdroten voort. Maar de waarheid kan niet voor eeuwig onderdrukt worden. Hier een item, uitgezonden door Sky News Australia.

Nee, hier weet de NPO er wel van, maar dit nieuws is tot nu toe keurig onder de pet gehouden, men zal het hier niet uitzenden.

 

Ah, het beroemde Aussie programma 'Bolt Report' op Sky News Australia.

Ja hoor, nu ben ik helemaal overtuigd.

Je weet hoop ik wie er achter dat station zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, johnno zei:

Ah, het beroemde Aussie programma 'Bolt Report' op Sky News Australia.

Ja hoor, nu ben ik helemaal overtuigd.

Je weet hoop ik wie er achter dat station zit?

Enkel de mensen die geld ervoor in de pot krijgen promoten Hydrochloroquine, elk ander nuchter mens laat dat goedje ver uit zijn buurt.

 

En Sky News Australia is van News Corp Australia.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er valt weinig geld in de pot te vinden omdat HCQ een goedkoop geneesmiddel is waar geen patent meer op is. Je zegt dat elk nuchter mens dat goedje ver uit zijn buurt laat. Nou, ik ben nog nooit dronken geweest, en dus altijd nuchter. En ik heb het best wel vaak gebruikt vanwege mijn reizen naar Indonesië om malaria te voorkomen. Ik moest het dagelijks innemen vanaf de dag voor vertrek tot een maand na terugkeer. En zo nam ik dat dagelijks in gedurende 3 maanden. Dit middel werd tijdens de oorlog in Vietnam dagelijks ingenomen door de Amerikaanse militairen, het is veilig, mits men geen krankzinnig hoge doses neemt, zoals bij een aantal frauduleuze experimenten door de WHO werden gedaan. Bill Gates is tegen HCQ, want hij wil de hele wereldbevolking vaccineren. En van wie krijgt de WHO het meeste geld?

Follow the money!

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...