Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten


karel-2 komt zeker uit een speciale reden hier op het forum!

een vraag over de on-topic thema's heeft hij in ieder geval nog nooit geplaatst

dus je kunt het wel aannemelijk maken dat enkel het covid-19 topic zijn oogmerk heeft

dat noemt men een forum trol

aangepast door Tonskidutch

Painted Moon

The Silencers

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, karel-2 zei:

Hydroxychloroquine is een veilig medicijn word al 60 jaar gebruikt.

Met zink prima werkend in de eerste lijn tegen covid-19.

 

Kosten een kuur zijn 15 euro.

 

karel-2

 

Joh laat anderen gewoon in hun waarde als ze het vaccin gaan pakken. Bij mij komt dat spul er zeker niet in, zeker na het bericht deze week dat er bij een proefpersoon een complicatie is gevonden in het beenmerg. Leuk om de rest van je leven in een roelstoel te moeten zitten en als een kasplantje door het leven te gaan.

 

 

 

 

15 minuten geleden, Tonskidutch zei:

karel-2 komt zeker uit een speciale reden hier op het forum!

een vraag over de on-topic thema's heeft hij in ieder geval nog nooit geplaatst

dus je kunt het wel aannemelijk maken dat enkel het covid-19 topic zijn oogmerk heeft

dat noemt men een forum trol

 

Denk het niet tonski, het heeft gewoon zijn interesse en dat mag ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat die oorlog tegen HCQ verschillende facetten heeft. Er zijn politieke belangen en financiële belangen. Politiek ligt het niet zo goed dat president Bolsenaro van Brazilië er mee genezen is, want men vindt hem fout! President Trump was er ook positief over, en dus is HCQ al bij voorbaat afgekeurd. De Democraten werken de president in alles tegen, dus ook op dit vlak. En de linkse politiek in het algemeen volgt hier in. Maar de financiële belangen vind je vooral bij Bill Gates, die toevallig door slim zakendoen stinkend rijk is geworden. Hij is geen medicus, maar heeft flink in big pharma geïnvesteerd en wil door de hele wereldbevolking te vaccineren, waarin hij vele miljarden heeft gestoken, nog veel rijker worden. Bill Gates is een griezelig heerschap, omdat hij tijdens een toespraak gezegd heeft dat hij ernaar streeft om de wereldbevolking met 15% te laten verminderen. Dat moest dan via planned parenthood, healthcare and vaccines, zoals hij letterlijk zei!

Hij heeft ook geld gegeven aan veel organisaties om zijn doel te bereiken, o.a. ook aan het RIVM!

We moeten waakzaam zijn en inderdaad zelf onderzoek doen. Er is via het internet genoeg te achterhalen, want wat de officiële media zeggen is vaak niet betrouwbaar, dat heb ik uit eigen ervaringen meer dan eens geconstateerd.

Ik volg o.a. gesprekken op Cafe Weltschmerz, Een oorlog reeds verloren en Common Sense TV, alles te zien via YouTube.

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Penthe zei:

Kijk dat noem ik nou eens een antwoord gebasseerd op een echt feit HEBZUCHT. Helaas zal de mens nooit leren.

 

 

Mwah als jij de kans zou krijgen om miljarden te verdienen, laat je die kans ook niet lopen denk ik ;)

 

God mag weten hoe ik dat nog kan uitgeven, maar dan zou ik het weggeven aan anderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, kiekiek zei:

 

Mwah als jij de kans zou krijgen om miljarden te verdienen, laat je die kans ook niet lopen denk ik ;)

 

God mag weten hoe ik dat nog kan uitgeven, maar dan zou ik het weggeven aan anderen.

Nee zoveel geld brengt alleen maar ongeluk, ik ben met genoeg geld om gelukkig te leven al tevreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, AEO zei:

Maar de financiële belangen vind je vooral bij Bill Gates, die toevallig door slim zakendoen stinkend rijk is geworden.

 

 

Billy Gates heeft anders een flink vermogen verdiend door zijn microsoft produkten niet dicht te spijkeren tegen virussen. Had dat niet te maken met een brak register ;)

Zojuist, Penthe zei:

Nee zoveel geld brengt alleen maar ongeluk, ik ben met genoeg geld om gelukkig te leven al tevreden.

 

Ik ook Penthe, maar er zijn er zat (al hebben ze miljarden al binnen geharkt) dat ze nog steeds meer willen. Geld stinkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

karel-2 komt zeker uit een speciale reden hier op het forum!

een vraag over de on-topic thema's heeft hij in ieder geval nog nooit geplaatst

dus je kunt het wel aannemelijk maken dat enkel het covid-19 topic zijn oogmerk heeft

dat noemt men een forum trol

 

 

Ja dit is de tactiek om iemand weg te zetten als ze bij de waarheid gaan komen.

Ik ben al lang actief in deze hobby heb zelfs de sat4all dag in Breda noch mee gedaan.

Ik vind het nu tijd om in actie te komen en waarom, omdat hier eenzijdige info word gegeven.

Als mensen eens wakker gaan worden en gaan zien wat er gebeurd dat onze grondrechten en onze vrijheden zijn afgenomen alles onder het mom van corona .

Je zou je moeten schamen met je bewering.

 

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, AEO zei:

Politiek ligt het niet zo goed dat president Bolsenaro van Brazilië er mee genezen is....

 

Zo zie je maar weer, als je het nieuws niet volgt waar Rupert Murdoch ons mee bekogeld..........

Dan mis je de alternatieve feiten!

 

Zou je een link kunnen geven van het Fox News clipje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...