Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

15 minuten geleden, karel-2 zei:

karel-2 komt zeker uit een speciale reden hier op het forum!

een vraag over de on-topic thema's heeft hij in ieder geval nog nooit geplaatst

dus je kunt het wel aannemelijk maken dat enkel het covid-19 topic zijn oogmerk heeft

dat noemt men een forum trol

 

 

Ja dit is de tactiek om iemand weg te zetten als ze bij de waarheid gaan komen.

Ik ben al lang actief in deze hobby heb zelfs de sat4all dag in Breda noch mee gedaan.

Ik vind het nu tijd om in actie te komen en waarom, omdat hier eenzijdige info word gegeven.

Als mensen eens wakker gaan worden en gaan zien wat er gebeurd dat onze grondrechten en onze vrijheden zijn afgenomen alles onder het mom van corona .

Je zou je moeten schamen met je bewering.

 

 

Sja als iemand het woordje troll laat rollen, neem ik die persoon gelijk al niet meer serieus. Maar ehhh .... tonski is een goede vent, alleen komt hij zo af en toe een tikkel of tikkeltje bot over. Gewoon een beetje doorheen prikken.

 

Misschien dat je een beetje doordraait karel, maar ik ben het absoluut met je eens dat we via de media een heel erg eenzijdig beeld krijgen voorgeschoteld. En niet alleen eenzijdig, maar vooral negatief.

aangepast door kiekiek
Link naar reactie
Delen op andere sites


2 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Sja als iemand het woordje troll laat rollen, neem ik die persoon gelijk al niet meer serieus.

 

Misschien dat je een beetje doordraait karel, maar ik ben het absoluut met je eens dat we via de media een heel erg eenzijdig beeld krijgen voorgeschoteld. En niet alleen eenzijdig, maar vooral negatief.

Hier krijg je zowel positief nieuws als negatief nieuws en aangezien ze elk nieuwsfeit voledig doorlichten wordt alles een stuk duidelijker waar het nieuws vandaan komt of het betrouwbaar is ze gaan er zelf over discuseren in het nieuws programma. Ik heb totaal niet het idee dat ik naar eenzijdig nieuws zit te kijken.

 

Hier waren er gisteren weer meer dan 10.000 nieuwe infecties waarvan ongeveer 800 in mijn omgeving de meeste besmette mensen wonen in Madrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Penthe zei:

Hier krijg je zowel positief nieuws als negatief nieuws en aangezien ze elk nieuwsfeit voledig doorlichten wordt alles een stuk duidelijker waar het nieuws vandaan komt of het betrouwbaar is ze gaan er zelf over discuseren in het nieuws programma. Ik heb totaal niet het idee dat ik naar eenzijdig nieuws zit te kijken.

 

Hier waren er gisteren weer meer dan 10.000 nieuwe infecties waarvan ongeveer 800 in mijn omgeving de meeste besmette mensen wonen in Madrid.

 

OK en die 10k besmettingen wordt ook netjes vermeld via worldometers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, kiekiek zei:

.....maar ik ben het absoluut met je eens dat we via de media een heel erg eenzijdig beeld krijgen voorgeschoteld. En niet alleen eenzijdig, maar vooral negatief.

 

Ja, niet zo gek als het onderwerp op zich verschrikkelijk negatief is.

Vindt  jij dan dat het wat vaker als een feestje moet worden gepresenteerd?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, karel-2 zei:

Je zou je moeten schamen met je bewering.

dus je wil ons zeggen dat jij de feitenkennis hebt

je komt dus doelbewust terug op dit forum om ?

20 minuten geleden, karel-2 zei:

omdat hier eenzijdige info word gegeven.

in jouw 4 berichten heb ik nog geen enkel feit kunnen ontdekken

 

ofschoon de opmerking over grondrecht en vrijheid wel weer heel duidelijk overkomt.......

mag je anderen ziek maken? Dacht het niet.

Mad About You

Hooverphonic

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, johnno zei:

Ja, niet zo gek als het onderwerp op zich verschrikkelijk negatief is.

Vindt  jij dan dat het wat vaker als een feestje moet worden gepresenteerd?

 

 

Je slaat door van het ene uiterste naar het andere uiterste johnno ;)

 

Maar wat positiever mag best wel wat meer. Je wordt vrijwel alleen maar overspoeld met besmettingsnieuws, maar dat er amper nog mensen naar het ziekenhuis gaan, op de IC belanden of er aan sterven, hoor je amper iets over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had daarover info en een grafiek geplaatst allen was daar nog geen backup van gemaakt. Dus foets.

 

Ik kijk naar de oversterfte als indicatie. De grafiek kan nogal grillig zijn en na  een maand zijn de feitelijke gegevens en de trend te zien.

De huidige onderstefte was ook na de eerste golf en die kwam uiteindelijk toch hoger uit.

 

Screenshot_20200910_132238.jpg

 

Bron: Covid-19 Dashboard

 

aangepast door Zatter
Bron

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel besmettingen volgens de testen, maar hoe betrouwbaar is die informatie?

Als er gebruik wordt gemaakt van de PCR test, dan is de uitslag op zijn minst twijfelachtig.

Er liggen ondanks die vele positieve testen bijna geen patiënten met Covid-19 in het ziekenhuis.

 

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Volgens de statistiek van het Hopkins zijn er op dit moment 1.136 patiënten met een levensbedreigende conditie opgenomen in Spaanse ziekenhuizen.

Het aantal Corona gerelateerde sterfgevallen begint langzaam toe te nemen, Spanje vandaag volgens Hopkins 48, Frankrijk vandaag 80.

 

Komende dinsdag houdt een Franse minister een persconferentie, met volgens de pers een belangrijke mededeling.

Ik heb aan het eind van de maand een bezoek gepland aan Frankrijk, ik hoop dat er geen kink in de kabel komt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...