Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten


5 minuten geleden, Tonskidutch zei:

je mag van alles schrijven hoor, maar het is veelal grote flauwekul wat er uit jouw pen komt.

 

Verschil tussen jou en mij is dat jij nog steeds in een angstcultuur leeft, terwijl ik die fase godzijdank achter me gelaten heb. Ik relativeer ja, ik zie lichtpuntjes ja, ik laat me niet beinvloeden door NPO1 en meer van die angst media. Dit is echt een enorm lichtpunt, de besmettingen lopen op, maar de gevolgen zijn minimaal. Probeer het eens positief te bekijken!

 

1280x720a.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, karel-2 zei:

Ik woon toch in de zogenaamde brandhaard van corona nou ik kan je vertellen ik ken niet 1 persoon die corona heeft gehad ja wel van horen zeggen de nicht van mijn zwager en ga zo maar door.

 

Kennelijk weet je niet dat Eindhoven al lang geen zogenaamde brandhaard meer is.

Misschien wordt het dat weer wanneer jullie weer domweg carnaval gaan vieren, alsof er niets aan de hand is.

 

Dat je verder niemand kent die het coronavirus heeft gehad is overigens niet verbazingwekkend.

Narcisten hebben meestal niet zo'n grote kennissenkring.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Tonskidutch zei:

@kiekiek,

reageren op een of ander grafiekje is mij niet toegestaan daar ik geen statisticus en/of wetenschapper ben.

En daarom haal ik geen kennis van sat4all inzake maatregels en adviezen maar van de officiële bronnen.

 

 

 

Die grafiek komt van het RIVM dus zo officieel als wat. Staat nu in de bijlage en dan even doorscrollen naar pagina 40.

 

Dus reageer er maar op.

COVID-19_WebSite_rapport_wekelijks_20200908_1159_0.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik hoor net dat mijn overbuurvrouw Corona heeft, het komt nu dichtbij.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Dat je verder niemand kent die het coronavirus heeft gehad is overigens niet verbazingwekkend.

Narcisten hebben meestal niet zo'n grote kennissenkring.

 

 

Als iemand die denkt dat zijn gedachte gang het ware gelijk is en zich dan aangevallen voelt door anders denkende mensen en dan beledegingen gaan uiten zegt al genoeg toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de Nederlandse club in Mazarrón Spanje hebben ze elke 2 weken een bijeenkomst in de vorm van een inloopmiddag en een borrelavond om eens lekker bij te kletsen. Dat is in de zomer op het terras van een restaurant waar alle voorzorgsmaatregelen in acht genomen moeten worden zoals 1,5 meter afstand en een mondkapje.
Komen er twee leden op de inloopmiddag die juist de avond er voor met het vliegtuig vanuit Nederland zijn aangekomen. Die kregen de wind van voren van de aanwezige leden die hoofdzakelijk uit gepensioneerden bestaat en dus het meest kwetsbaar zijn voor het coronavirus. Ze vertrokken gelukkig onmiddellijk.
Maar hoe haal je het in je hoofd om bijna rechtstreeks vanuit het vliegtuig naar een grote groep ouderen te gaan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...