Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

1 uur terug, karel-2 zei:

Het gaat weer lekker de bangmakers doen weer hun best weer nieuwe cijfers s,jong we gaan weer een 2,de golf krijgen zieken huizen puilen uit ic ,s bomvol mensen liggen straks weer op straat besmettingen naar record hoogte de mensen die geen muilkorfje dragen zouden ze moeten opsluiten en mensen die kritiek op de leugens hebben  moeten ze maar in kampen onder brengen.

Angstig om vast te stellen dat mensen niet willen inzien wat er zich nu afspeelt.

Als de mensen naar een andere samenleving willen waarin grond rechten en vrijheid niet meer van toepassing zijn met andere woorden een dictatuur van de eerste orde wat ze met ons voorhebben, dan zijn we ver gezonken.

Ik blijf hopen dat meer mensen gaan inzien welk spel ze spelen.

 

Neem gerust een antistress pil en daarna een slaap pil, dan heb je er even geen last meer van.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur geleden, karel-2 zei:

Het gaat weer lekker de bangmakers doen weer hun best weer nieuwe cijfers s,jong we gaan weer een 2,de golf krijgen zieken huizen puilen uit ic ,s bomvol mensen liggen straks weer op straat besmettingen naar record hoogte de mensen die geen muilkorfje dragen zouden ze moeten opsluiten en mensen die kritiek op de leugens hebben  moeten ze maar in kampen onder brengen.

Angstig om vast te stellen dat mensen niet willen inzien wat er zich nu afspeelt.

Als de mensen naar een andere samenleving willen waarin grond rechten en vrijheid niet meer van toepassing zijn met andere woorden een dictatuur van de eerste orde wat ze met ons voorhebben, dan zijn we ver gezonken.

Ik blijf hopen dat meer mensen gaan inzien welk spel ze spelen.

 

Is Fakebook niet iets voor jou?

 

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Laten we proberen niet op de persoon te spelen, maar op de inhoud.

 

Bovenstaande bijdrage van Penthe draagt niet echt bij aan de discussie.

 

Maar ook Karel 2 geeft niet echt inhoud aan zijn veronderstellingen.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, kiekiek zei:

Tsja besmettingen zeggen niet zoveel meer, al schreeuwt de media het van de daken. Het aantal sterftes afgelopen 7 dagen was zegge en schrijven 11 sterftes. In maart of april gingen er 235 per dag. Dat was wel even schrikken moet ik zeggen. Maar voor nu: probeer je een beetje aan de maatregelen te houden, maar laat je niet gek maken door de media en door anderen.

Het gaat nu niet meer om dat je het hebt maar wat er naderhand met je gebeurd als je het gehad hebt, steeds meer mensen met hevige klachten beginnen nu op te duiken die Corona in maart hadden gehad, en er zijn ook al een aantal mensen overleden die genezen waren verklaard. Ook worden er nu al in verschillende steden nieuwe herinfecties gemeld, ben je er vanaf krijg je het weer.

 

En paniek is hier niet zichtbaar want bijna niemand houd zich aan de maatregels, ze geven er allemaal niets om zo lijkt.

 

4 minuten geleden, ceesv zei:

Maar ook Karel 2 geeft niet echt inhoud aan zijn veronderstellingen.

Fijn dat ik mijn doelstelling bereikt heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Penthe zei:

Ook worden er nu al in verschillende steden nieuwe herinfecties gemeld, ben je er vanaf krijg je het weer.

 

 

Je hoort er hier mondjesmaat over en als er eentje opduikt, blijkt iedere keer dat de eerste keer geen of milde klachten gaf. Kennelijk ben je dan niet voldoende besmet geweest en heb je niet genoeg antistoffen aangemaakt. Zal in Spanje niet anders zijn lijkt me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Discipline om masker te dragen of afstand te houden is er genoeg.op het plein Wat men achter de deur of haag doet weet ik niet?

En er zijn meer testen bezig en het blijft nog altijd van vandaag negatief,n morgen positief.

De media zou wat meer positievere opbouwende dingen moeten schrijven. Covid zou ook je hersenen wat aantasten, straks hebben we zelfs geen gezond verstand meer.

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg toch hoop dat ik mensen ga bereiken die zich nu afvragen en denken en toch klopt er iets niet.

Ik leid dat af aan de geringe reacties naar mij toe.

Waarom doe ik dit dat is simpel uit te leggen.

Ik heb meer dat 70 jaar in vrijheid kunnen leven ik heb kinderen en kleinkinderen en daarvoor zet ik mij in.

Ik hoef geen stress pil te slikken ik ben niet bang te maken met die corona verhalen en weet je waarom ik kijk naar de cijfers niemand die zogenaamd besmet is is ziek allemaal angst inboezemen om te brengen wat ik geschreven heb dictatuur gedirigeerd door  personen die het niet goed met ons voor hebben.

 

En die paar jongetjes hier die dit niet graag zien en mij  beledigen heb ik verder niks mee.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, karel-2 zei:

Ik heb meer dat 70 jaar in vrijheid kunnen leven ik heb kinderen en kleinkinderen en daarvoor zet ik mij in.

Ik hoef geen stress pil te slikken ik ben niet bang te maken met die corona verhalen en weet je waarom ik kijk naar de cijfers niemand die zogenaamd besmet is is ziek allemaal angst inboezemen om te brengen wat ik geschreven heb dictatuur gedirigeerd door  personen die het niet goed met ons voor hebben.

Je bent nog steeds vrij hoor. Je begrijpt alleen het verschil niet tussen democratie en dictatuur.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, kiekiek zei:

Hebben we nog echt een democratie dan, ik bedoel een democratie zoals die bedoelt is? Je mag stemmen ja, vervolgens doen ze anders wat ze beloven. T

Ja, we hebben (nog) een democratie. Dat de gekozenen beloftes niet nakomen is aan de kiezer om dat bij volgende verkiezingen af te straffen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent nog steeds vrij hoor. Je begrijpt alleen het verschil niet tussen democratie en dictatuur.

 

We moeten 1,5-meter van elkaar afblijven geen hand geven geen knuffel geven geen mensen meer op  bezoek krijgen en ga zo maar door alles op straffe van afschrikkende bedragen en een aantekening dat je een  boef bent.

Demonstreren mag wettelijk je moet het eens doen je word door de politie in elkaar geslagen dat is nou eens democratie.

Die spoedwet waar ze met bezig zijn is geweldig over dictatuur gesproken wakker worden zou ik zeggen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp karel-2 wel.

Ooit was Nederland wel een democratie, maar dat was vòòr de PVV.

Nu maken politieke partijen al voor de verkiezingen bekend dat ze absoluut niet willen samenwerken met de PVV of het FvD, daarmee de kiezers schofferend. 

Het getuigt van weinig respect naar de kiezer, en buitensluiten van een andere politieke partij is per definitie ondemocratisch. Verder is het raadgevend referendum afgeschaft, want de paar keer dat er een referendun werd gehouden trok de regering zich toch al niets van de uitkomst af.

De Coronawet is gewoon een vervolg op de afbraak van de democratie.

Ik ervaar het toneelstuk dat ze tegenwoordig opvoeren als dictatuur.

  • Bedankt 1

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...