Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden, theparasol zei:

 

Daarmee bewijs je voor mij althans dat je geen grafieken kunt lezen.

Het is al 4 maanden zo... welnee pas sinds 2 maanden lopen de besmettingen weer significant op.

 

 

Ik schreef boven dat grafiekje dit:

 

Ik kijk naar de 2e en 3e grafiek en die zijn ronduit positief sinds mei/juni:

 

1280x720a.jpg&key=57f7212806e91ba00b4720

 

Jij hebt alleen maar naar het eerste grafiekje gekeken theparasol.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik kom net dit artikel tegen, de ervaringen van een patiënt.

 

Ex-coronapatiënt: 'Neem de ziekte serieus'

 

Iedereen mag er het zijne of hare van vinden.

En een ter zake deskundige, met zijn ervaringen.

Eindelijk kunnen de virussen wraak nemen’

 

Er zijn nog veel meer getuigenissen te vinden, in grote lijnen is het verhaal hetzelfde.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kareltje, dit soort bijdragen van jou zorgen ervoor dat je steeds meer kritiek krijgt.

Je gaat niet inhoudelijk in op wat er geschreven wordt maar speelt op de man.

Dat raakt mij niet persoonlijk, maar zorgt er wel voor dat je boodschap naar de achtergrond verdwijnt.

 

 

Ik vind het reuze mee vallen die kritiek het zijn er maar een paar ik hoop en denk dat vele dit gevolgd hebben, maar zich niet geroepen voelen om hier zijn mening te geven.

Wat betreft spelen op de man  echt niet wat ik schrijf is duidelijke taal gericht op feiten.

Ik ben hier ook beledigt daar kan ik wel tegen hoor.

Maar als je boos word als ik tegen gas geef zal ik niet meer op je reageren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, kiekiek zei:

Ik schreef boven dat grafiekje dit:

 

Ik kijk naar de 2e en 3e grafiek en die zijn ronduit positief sinds mei/juni:

 

Jij hebt alleen maar naar het eerste grafiekje gekeken theparasol.

 

Klopt, ik ga niet selectief lopen shoppen in dit soort grafieken.

Dat de ziekenhuis opnames en dodental cijfermatig gunstig zijn betekend voor mij dat het virus een andere groep weet te infecteren.

Dat zij minder ernstige klachten hebben betekend niet dat dit virus ongevaarlijk is. Je krijgt het niet, zit het uit en gaat weer door.

Daar zitten mensen tussen die nog lange tijd klachten eraan overhouden misschien wel blijvend.

Zit niemand op te wachten. De ernst en uitslag daarvan komt pas na verloop van tijd omdat nu de focus van de medische wereld vooral ligt op het voorkomen, uitzoeken efficiëntste behandelmethoden en de queeste naar het langdurig werkende vaccin zonder bijwerkingen.

Laten we vooral dankbaar zijn dat aantal doden en ziekenhuisopnames momenteel nog laag zijn maar ga niet met deze grafieken onterecht lopen wapperen dat het allemaal wel meevalt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, ceesv zei:

Ik kom net dit artikel tegen, de ervaringen van een patiënt.

 

Ex-coronapatiënt: 'Neem de ziekte serieus'

 

Iedereen mag er het zijne of hare van vinden.

Zoals ik al eerder aangaf mijn Zwager en vriendin hebben beiden Corona gehad en hebben nog altijd vrij hevige klachten die hardnekkig aan blijven houden. Mijn zwager heeft een eigen bedrijf en moet er uit noodzaak om 17:00 al de brui al aan geven omdat zijn energie op is. Ik gaat hier niet allemaal prive details vermelden maar men moet toch echt maar eens goed na gaan denken wat de eventuele langdurige gevolgen zijn die je er aan over kunt houden als ex corona patient. 

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Karel, ik ben benieuwd naar je inhoudelijke reactie, je stelt, Zweden bijna geen maatregelen en staan er veel beter voor.

De cijfers geven een ander beeld.

1 uur terug, ceesv zei:

 

1 uur terug, karel-2 zei:

Zweden heel beperkte maatregelen staan er beter voor dan wie ook.

Tja, we moeten het doen met de cijfers van het Hopkins, maar daar lees ik het volgende

 

Zweden, 578 doden per miljoen inwoners.

Nederland, 365 doden per miljoen inwoners

en dan Duitsland, die een strikte isolatie bij besmetting handhaaft.

Duitsland, 112 doden per miljoen.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De mensen die covid-19 hebben gehad hebben dikke pech dat geld ook voor alle andere ziektes die mensen krijgen.

Zijn dit geen feiten dan 99,7 % van de bevolking word niet ziek besmet of niet als je gezondheid niet goed is om de een of andere reden dan heb je een probleem.

Moeten we dan 99% gaan opsluiten dan met alle gevolgen van dien.

Dan is het medicijn erger dan de kwaal nogmaals erg voor de getroffenen.

Ik zelf moet nog steeds wachten op vervolg onderzoek toen in maart een tumor werd gezien op de mri.

Het is niet te bewijzen hoeveel mensen al overleden zijn omdat de zieken huizen alleen nog toegespitst waren op corona en hoeveel gaan er nog overlijden die geen behandeling op tijd hebben gehad.

Wat vind je hier van....

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik wacht nog steeds op een reactie over Zweden.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, karel-2 zei:

In brabant de ziekte exploderen laat me niet lachen....

 

Dus dat repatriëren van patiënten naar ziekenhuizen in andere delen van het land is zeker ook nooit gebeurd.

 

Er was een weekje geleden een dame op Nieuwsuur die in complot theoriën doet.

Een van de dingen die ze zonder te blozen met ons deelde was dat ze ook niet in feiten gelooft.

Jij wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterkte met de gevonden tumor Karel-2 en ik hoop op een gunstige afloop voor je!

 

De cijfers die je aandraagt zijn compleet uit de dikke duim. Je laat het voorkomen alsof je onkwetsbaar bent als je jong vitaal en maar gezond bent.

 

Een covid-19 besmetting heeft niets met het al dan niet gezond zijn te maken.

Je wordt gewoon besmet en je hebt het maar uit te zitten. Het is afwachten hoe je er weer uitkomt.

Tot die tijd ben je gewoon gastheer voor covid-19 en als je je niet aan de maatregelen kunt af wenst te houden ga je anderen besmetten die op hun beurt weer anderen zullen

besmetten.

Het Radboud ziekenhuis heeft al aangetoond dat je door bepaalde in dit geval slechte genen heftiger zult reageren op het virus met meer kans op fatale afloop.

 

Ik zou zeggen geloof maar wat je wilt maar de feiten die nu al bekend zijn liggen toch echt anders want als dat niet zo was hadden we wereldwijd niet zulke draconische maatregelen moeten nemen.

Misschien eens even kijken naar cijfers van landen als India, Brazilië en Iran. Daar lijkt het virus wel ongehinderd zijn gang te kunnen gaan.

Ik ben dankbaar dat ik in een ontwikkelt land als Nederland leef.

Op medisch vlak kunnen we hier veel en als we wat mankeren wat geneesbaar is dan worden we als persoon tenminste niet tot op de onderbroek na financieel uitgekleed zoals in Amerika.

Omdat nog lang niet alle ins en outs omtrent dit virus bekend zijn houd ik mij in elk geval wel aan de maatregels. Dat lijkt mij een goede investering in mijn persoonlijke gezondheid en die van mijn dierbaren. Het zal je maar "overkomen" dat je Covid-19 oploopt door risicovol gedrag van jezelf en anderen en daardoor een of meerdere dierbaren ermee opzadelt die het niet zo goed doorstaan. Lijkt me niet zo'n fijn gegeven om mee verder te moeten leven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wacht nog steeds op een reactie over Zweden.

 

Het aantal doden in Zweden verschild niet zo veel met hier Nederland met lockdown  Zweden zonder lockdown.

Nu word je overspoeld met besmettingen is dat in Zweden ook zo...

Nee toegeven dat in Zweden een beter beleid is gevoerd is erg moeilijk landen die uit de pas lopen worden aangepakt door de media.

Wat ik aan heb gegeven tel ook nog eens de doden die ten gevolge van de belachelijke beperkingen  zijn gevallen en nog zullen vallen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De cijfers die je aandraagt zijn compleet uit de dikke duim.

 

De kans een besmettelijk persoon tegen te komen is 0,2 %

Voor 98% van de besmette mensen is covid-19 ongevaarlijk.

Er is een veilige ,effectieve,beproefde en goedkope behandeling van covid-19: HCQ met zink kostprijs 15 euro per geval.

Nee dat is door de inspectie verboden ten voordele natuurlijk ven de big pharma waar de broer van hugo zijn brood in heeft.

 

Ik geef nooit advies nu toch een keer.

Iedereen die dat wil zet een muilkorfje op dan gebeurt je niks en laat andere mensen met rust.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...