Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten


21 minuten geleden, johnno zei:

Hoogstwaarschijnlijk QAnon.

Ja je kan ook Designated Survivor op Netflix kijken en dan heb je ook al 60% van de komplot theorieën en gangbare cover ups gezien.

Of de youtube films van onze Nederlandse George van Houts Komplot I en II.

Je gelooft het bijna meteen.

Maar ik zou wel wat genuanceerdere onderzoekers willen geraadpleegd zien worden.

 

 

Tears Of Hope

Al Di Meola

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
2 uren geleden, kiekiek zei:

 

Morgen in het vliegtuig heb ik er ook eentje op, zelfs zo´n medisch mondkapje. Kan je gewoon kopen, dus daar hoeven ze niks over te zeggen ;)

Vlieg je met Transavia is een mondkapje met een ventiel (medisch mondkapje?) niet toegestaan.

Het moet een gewoon mondkapje zijn.

Er zijn nog een paar extra regels, let op dat je daarmee bekend bent.

 

Hoe dat bij andere maatschappijen zit weet ik niet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ceesv zei:

Vlieg je met Transavia is een mondkapje met een ventiel (medisch mondkapje?) niet toegestaan.

Het moet een gewoon mondkapje zijn.

Er zijn nog een paar extra regels, let op dat je daarmee bekend bent.

 

Hoe dat bij andere maatschappijen zit weet ik niet.

 

Ach ja, dat had jij al eerder geschreven ceesv. Bedankt voor het herinneren!

 

We zouden eerst met een andere maatschappij gaan, maar nu dus met Transavia. Ik heb 3 soorten mondkapjes, waaronder 1 medisch (tenminste is een KN95 zonder zichtbaar filter), een blauwe standaard 3-laags en een modieus mondkapje. Vraag is dus hoe ze een KN95 aanmerken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, mereltje zei:

Trump

 

Juist niet.

3 minuten geleden, Penthe zei:

Volgens mij mag je enkel deze dragen bij Transavia.

 

550x411.jpg.3c135fc50504c921ff193dea0874a4b6.jpg

 

Tsja en maar jammeren dat mensen besmet uit een vliegtuig stappen. Ik snap het niet en zal dit nooit begrijpen. Geef mensen een goed mondkapje. Maar deze heb ik dus ook.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb uit eerste hand vernomen dat je niet aan boord komt met een kapje met een ventiel.

 

Verder moet je na 4 uur aan boord je kapje verversen.

 

Je moet zelf voldoende kapjes meebrengen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Juist niet.

 

Tsja en maar jammeren dat mensen besmet uit een vliegtuig stappen. Ik snap het niet en zal dit nooit begrijpen. Geef mensen een goed mondkapje. Maar deze heb ik dus ook.

 

Ik loop standaard elke dag buiten met zo´n zelfde mondkapje op. Pas als ik echt ergens binnen onder een hoop mensen ben draag ik een N95, of bij familie bezoek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, ceesv zei:

Ik heb uit eerste hand vernomen dat je niet aan boord komt met een kapje met een ventiel.

 

 

 

Ik heb even verder gezocht, de KN95 is de Chinese variant van de Europese FFP2. En zonder zo´n rond ventiel.

43 minuten geleden, johnno zei:

Zijn mondkapjes op de luchthaven van Rottumeroog nu ook verplicht?

 

Stugger nog, het is hier code oranje gebied ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu het ware verhaal over Covid-19

Het HIV virus heeft wereldwijd 33 miljoen mensen omgebracht hebben ze ooit er over nagedacht om de wereld op slot te doen nee toch.
Covid-19 word als dekmantel gebruikt om wereld wijd ons leven ingrijpend te veranderen dat is helemaal geen geheim meer  ze komen er zelf mee   de nieuwe wereld orde.
Zoek het op  uitrol agenda 2020-2030 daar zie je precies wat er ons staat te gebeuren een tegen het volk gekeerd plan ligt er klaar.
Totale controle over iedereen { uitrol 5 G } naar voorbeeld China dus een communistise totale dictoriale politie staat niet meer en niet minder oppositie word niet getolereerd .
2 dingen uit agenda 2020-2030 het staat zwart op wit in 2022 verplichte vaccinatie voor alle eu burgers en in 2030 bepaalt de overheid wat er voor voedsel verkocht mag worden. Dit zijn maar 2 voorbeelden maar kijk het na alles is stapsgewijs  gewoon te lezen.
De npo verslaggeving en rtl spelen het spelletje gewoon mee objectieve journalisten worden geweerd de zogenaamde  journalisten van nu zijn linkse politieke activisten vermomd als journalist hetzelfde geld voor die meisjes met dat blauwe haar.  Dit is het media virus  waar  we  mee te maken hebben.
Vragen bij een persconferentie van te voren schriftelijk inleveren je voelt hem wel hangen denk ik.
Mensen lees het wat hier staat is dit wat we willen onze vrijheid staat op het spel laat ze hun gang niet gaan verzet je op welke manier dan ook.
Enkele tips voor objectieve info.
www.cafeweltschmerz.nl                                                   YOU TUBE
www.corana-nuchterheid.nl                                             Blue Tiger Studio
www.dlmplus.nl                                                                      Hoogleraar Karel van Wolferen
www.stichtingvaccinvrij.nl                                                  Hoogleraar Pierre Capel
www.viruswaarheid.nl                                                          Dr. Wodarg
www.zelfzorgcovid.nl                                                             Pieter Stuurman
www.commonsensetv.nl                                                      Ongehoord Nederland
www.eenoorlogreedsverloren.nl                                     Potkaars

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik ga mijn aluminium hoedje opzetten.

Het heeft op youtube gestaan, dus het is waar.🤡

 

In een ding heb je wrl gelijk Karel, 

Denk zelf na en gebruik je verstand.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...