Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Vrijdag worden er voor Nederland regionale maatregelen afgekondigd.

Die gaan gelden voor de 4 grote steden, Leiden en Haarlem.

 

Vandaag ruim 1.500 nieuwe besmettingen in Nederland, het hoogste getal ooit.

De besmettingen vinden vooral plaats onder jongeren, ouderen blijven tot nu toe gespaard, hetgeen ook de gevolgen op dit moment beperkt.

 

Duitsland heeft vandaag ook Wenen en Insbruck / Tirol in de ban gedaan.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, theparasol zei:

Nou sterkte en waakzaamheid Gerrit in deze spannende tijden!

Gelukkig slapen de meesten nog om 7.00 uur en tegen de tijd dat de rest wakker wordt rij ik hopelijk al weer door naar Badhoevendorp en op de terugweg nog even naar Wilnis.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, ceesv zei:

De besmettingen vinden vooral plaats onder jongeren, ouderen blijven tot nu toe gespaard, hetgeen ook de gevolgen op dit moment beperkt.

 

Gezellig hé die grote stad 🥴

Er is van alles te doen.

Alleen staat daar 1 dag uit is zo langzamerhand ook meteen gelijk aan 10 dagen huisarrest.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, karel-2 zei:

De uitvoerders van de  nieuwe wereld orde verliezen op dit moment terrein dus ze gaan weer over tot de aanval alles is geoorloofd in oorlogs tijd.

Overdrijving of leugens worden zonder meer toegepast ze halen alles uit de kast.

Gelukkig gaan steeds meer artsen hun mond open doen die doorzien al lang welk spel gespeeld word en wat de bedoeling is van waar ze mee bezig zijn.

Morgen komt die burgemeester van Nijmegen weer in beeld let maar op

Geert had er gisteren een typerende classificatie voor, krijsende activisten. Uit welke kast heb jij al die onzin die je hier spuit ?

Ben je weer op zoek naar meer platforms om de deepfakes te plaatsen?

 

  • Like 1

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, karel-2 zei:

Die Penthe weet het veel beter dan die artsen in Belgie en in Spanje artsen zijn gewoon niet te vertrouwen vandaag de dag.

Ik geloof Hugo op zijn woord als die iets zegt hij is tenslotte leraar 3de klas basisschool.

En Marko R. vertrouw ik ook helemaal ondanks dat die ons al 10 jaar aantoonbaar staat te beliegen.

 

Als ik het goed begrepen heb ben jij (al dan niet medisch) bioloog, viroloog, epidemioloog of iets anders in die richting zodat jij echt doorhebt wat er aan de hand is?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Velen vergeten dat ze zelf ook jong zijn geweest en toen ook vrijwel zeker dingen hebben gedaan die onverantwoord waren.

Daarom zijn de meeste regeringen ook gevormd met oudere en (vaak) verstandigere mannen en vrouwen om als demper te functioneren.

Wat zal het die jongeren interesseren dat de economie in elkaar stort, zolang ze maar geld krijgen om wat te studeren en te feesten en zolang pappie en mammie maar geld over blijft maken.

Zodra ergens de geldkraan wordt dichtgedraaid dan wordt men pas wakker en gaat men de barricaden op want ze kunnen "de student" niet meer uithangen en hun leventje wat ze tot nu toe gewend zijn niet meer leven.

Dat ze deels zelf verantwoordelijk zijn dat besef hebben de meesten nog niet daar moeten ze eerst 30 jaar ouder voor zijn en sommigen zullen dat besef zelfs nooit krijgen.

Maar ook lijken sommigen zodra ze de 70 gepasseerd zijn plots een groot deel van de opgedane levens ervaringen te vergeten.

Kijk ik naar mijn moeder van 85 dan houdt ze overal rekening mee, zorgt ze dat ze niet te dicht bij anderen komt, is het druk in de winkel dan gaat ze later nog wel een keer en komt er teveel visite dan krijgen ze resoluut te horen dat ze een andere keer maar terug moeten komen en om in conditie te blijven wordt er elke week nog minimaal 100km gefietst.

Kijk ik naar de schoonouders dan kan/mag daar niemand op bezoek komen want ze zijn al oud en willen niet ziek worden maar als ze lopen te hoesten proesten dan hebben ze wat kou opgelopen maar gaan welke elke dag minimaal 1 keer gewoon naar de winkel en wordt er niet gekeken of het druk oid. is in de winkel want ze hebben nu boodschappen nodig en kunnen zo ondanks dat ze zich de longen bijna uit het lijf hoesten toch ook rustig op visite gaan. "we hebben toch een test gedaan? en die gaf toch aan dat we geen corona hadden"?

Merk je dan op van "nu je dit al hebt en je zou er nog Corona bij krijgen denk je dan dat het dan ook nog goed gaat"? dan wordt de schouders opgehaald en wordt er niet bij stil gestaan.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed begrepen heb ben jij (al dan niet medisch) bioloog, viroloog, epidemioloog of iets anders in die richting zodat jij echt doorhebt wat er aan de hand is?

 

Dat heb je goed gedacht minplus.

En ik weet zeker dat jij en jullie allemaal over 1 jaar het ook zien, is dat niet het geval wat ik allemaal heb beweerd  wat ik van harte hoop bied ik mijn excuses aan.

Kijk als je het er mee eens bent waar ze naar toe gaan is het nu genieten.

Ik houd en vele met mij liever mijn grondrechten zodat we weer gewoon weer in vrijheid kunnen leven want ik zeg het nog een keer je krijgt het niet meer terug als ze dit gaan winnen.

Ik kan er nog meer van zeggen maar dan val ik in herhaling beter maar niet doen.

Ik ga toch nog even voorspellen wat er morgen word gezegd de jongeren en de studenten moeten nu in de pas gaan lopen er komt extra inzet om te handhaven.

 

De overheid heeft altijd gelijk ook als ze die niet hebben.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, karel-2 zei:

Dat heb je goed gedacht minplus.

Waarom denk ik dat dit niet zo is, heel simpel ik heb mensen in mijn kring in die sector en die zullen nooit het taal gebruik hebben die jij hier verkondigt, een goed geleerd persoon is 10x beter in zijn taal gebruik en gilt niet als een tokkie rond op een forum en gooit ook niet rond met click ´n bait websites die onzin verkondigen. 

 

Een serieus ex viroloog, bioloog enz.. gaat ook niet lopen trollen op een forum die hebben echt wel iets beters te doen ook al zijn ze 75 jaar oud.

 

Ik geloof je dus totaal niet. En je kunt me ook niet meer overtuigen dit in de toekomst toch te gaan doen.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom zijn de meeste regeringen ook gevormd met oudere en (vaak) verstandigere mannen en vrouwen om als demper te functioneren.

 

Was het in Nederland ook maar zo nu worden we gedicteerd door Mark Rutte voormalig medewerker bij shell afdeling personeels zaken te jong om verstandig te zijn.

Geflankeerd door Hugo de Jonge leraar basis school 3de klas te jong om verstandig te zijn het zijn pionnetjes die uitvoeren wat de N W Orde hun opdraagt.

 

Ik geloof je dus totaal niet. En je kunt me ook niet meer overtuigen dit in de toekomst toch te gaan doen.

 

Jawel hoor over 1 jaar geloof je me wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

een goed geleerd persoon is 10x beter in zijn taal gebruik en gilt niet als een tokkie rond op een forum en gooit ook niet rond met click ´n bait websites die onzin verkondigen.

 

Dat hebben jullie wel nodig een flinke draai om je oren heb je het over mijn taalgebruik ik heb niemand beledigt of verwensingen gedaan moet je eens nalezen welk beledegingen 

naar mij zijn gedaan door jongetjes die waarschijnlijk nog nooit iets gepresteerd hebben of hebben betekend voor de samenleving hou toch op zeg.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen met net taalgebruik die je ziet op de npo en rtl  die je morgen weer kunt aanschouwen en die corrupte media hier in nederland die weer geen enkele fatsoenlijke vraag gaan stellen

ze zijn veel beter als ik met manupuleren,  wat ik zeg en schrijf is uitermate duidelijk en eerlijk heb je de koning gehoord die gebruiken woorden die 90% van de mensen niet begrijpen nee geef mijn mijn taalgebruik maar en als je daar niet tegen kunt ben je misschien van hetzelfde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...