Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

11 uren geleden, Penthe zei:

En er dan juist grote groepen mensen dicht opelkaar staan zonder masker en deze geheel niet aangepakt worden tja dan is het letterlijk vragen om problemen.

@Zatter

Als je met vier agenten die aantallen overtreders moet gaan aanpakken dan heb je wel echt een deuk in je schedel.

Dat zou ik geen van de agenten adviseren en met deuken in het ziekenhuis toewensen.

Dat gedrag van de f-side is gewoonweg afblazen van stoom op basis van voetbal en die zichzelf opjutten tot geweldbereidheid aan toe.

Daar doet niemand iets tegen. Jammer maar zo reëel moet je wel zijn a.u.b.

 

En daar doet een burgemeester ook niets aan want een "meester" kunnen die voetbalfans natuurlijk wel schieten.

Als je het zelf eens wilt proberen die jongens uit elkaar te halen, ga je gang. Misschien doe je nog een geel hesje aan opdat je goed zichtbaar bent.

Ik zat al eens in een trein Maastricht naar Amsterdam gekaapt door de voetbal supporters vanaf het PSV Eindhoven perron en na 5 minuten ook zonder licht en zonder diverse ramen. ( de conducteurs heb ik niet meer gezien ) 1990

Ik heb ze niet aangepakt...........!

 

 

  • Like 1

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vervelende maatregelen dus, zoals te verwachten. Want het loopt weer volledig uit de hand door een grote groep idioten.

Het onvermijdelijke gevolg:

"Sorry, uw dringend noodzakelijke hartoperatie gaat helaas niet door ook al bent u nog maar 30, belt u over een half jaar maar eens weer of u het nog wilt en als u nog leeft".

 

En toch heb je nog mafketelsmensen die zonder enig bewijs het waanidee hebben dat het virus niets voorstelt, zoals een dansleraar die ook niets voorstelt.

 

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

(Kans is niet ondenkbaar dat virusontkenner Baudet die dansleraar op de lijst zet voor de komende verkiezingen. Net als Van Haga. Zij zijn de stuwende krachten achter de ontkenbeweging die probeert meer verdeeldheid te zaaien over de ernst van dit virus. In Vlaanderen wil VW  ook de politiek in. Zorgwekkende geluiden.)

On topic:

Het zal een hele klus worden de urgentie van maart weer tussen de oren van veel onwillige landgenoten te krijgen die weer van alles vinden over de aanpak en allerlei verzonnen kritiek ge/misbruiken om hun onverschillige gedrag niet te hoeven wijzigen. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, minplus zei:

Vervelende maatregelen dus, zoals te verwachten. Want het loopt weer volledig uit de hand door een grote groep idioten.

Het onvermijdelijke gevolg:

"Sorry, uw dringend noodzakelijke hartoperatie gaat helaas niet door ook al bent u nog maar 30, belt u over een half jaar maar eens weer of u het nog wilt en als u nog leeft".

 

En toch heb je nog mafketelsmensen die zonder enig bewijs het waanidee hebben dat het virus niets voorstelt, zoals een dansleraar die ook niets voorstelt.

 

Een tante van mij in Nederland heeft een dringende operatie nodig dit is nu door Corona al voor de 2e keer uitgesteld. Ze gaat nu proberen de operatie in Duitsland te laten doen want zonder gaat het niet goed komen en kan het flink mis gaan. Met dank aan al die idoten die zich niet aan de zo noodzakelijke regels willen houden anders was ze allang geholpen.

 

Daarnaast lopen er net zoveel idioten rond in Spanje die zich ook niet aan de regels houden en dat zelfs duidelijk laten merken, vandaag vroeg de politie in Spanje aan een man om zijn mondkapje op te doen in plaats daarvan viel de man de agent aan met een machete. Gaat heerlijk zo.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het grote probleem is het internet waar een volslagen waanzinnige zonder enige kennis van zaken met een miljoen volgers tegenwoordig evenveel als of meer invloed heeft dan een wetenschapper die vele jaren degelijk onderzoek doet en gedaan heeft.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat als er bekend wordt gemaakt dat als je het allemaal maar onzin vindt dit vanaf nu geregistreerd wordt in je medisch dossier.

Maar ook dat je dan met zo'n aantekening geen medische hulp hoeft te verwachten zodra men ziek wordt van dit virus.

Verwacht dat dan heel wat meelopers/complotdenkers er plotseling anders over gaan denken.

 

Net nog op TV spoel je neus met zout water tegen virussen en bacteriën.

Een briljant idee natuurlijk mensen 13 euro laten betalen voor een beetje zout water en er zijn ook nog hele volksstammen die dat spul kopen en vinden dat het helpt.

  • Like 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-9-2020 om 11:33, erwinnaar zei:

 

Kwam deze grafiek tegen en vooral benieuwd naar onderste lijn en dan met name wat die gaat doen binnen nu eind september. 

 

Spannend vind ik het persoonlijk wel jegens de ouderen, de media blijf ik van beide kanten bekijken (dus de alternatieve ook).

 

https://indebuurt.nl/arnhem/nieuws/corona-update-van-het-rivm-dit-zijn-de-nieuwste-cijfers-van-arnhem~109370/

 

Ik volg ook vooral de sterftelijn erwinnaar. Vanaf begin juni is en blijft die laag, al zien we hem nu wel iets oplopen, maar lang niet zo extreem meer als in maart/april. Beetje jammer dat de overheid dit lichtpuntje niet echt benoemd, maar alle focus legt op besmettingen. Nu wordt er 15 keer meer getest dan in april, dus ook niet raar dat de besmettingscijfers gaan oplopen. Laat je vooral niet gek maken, maar blijf alert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Eduard07 zei:

Het zal een hele klus worden de urgentie van maart weer tussen de oren van veel onwillige landgenoten te krijgen

Heel hard nodig, want ik loop net even inkopen doen en hoor en zie twee oude besjes/vrouwen hoestend door de gangpaden struinen en wel constant hoestend.

Ben maar even snel omgelopen om niet in de virus wolk te lopen.

 

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, kiekiek zei:

 

Ik volg ook vooral de sterftelijn erwinnaar. Vanaf begin juni is en blijft die laag, al zien we hem nu wel iets oplopen, maar lang niet zo extreem meer als in maart/april. Beetje jammer dat de overheid dit lichtpuntje niet echt benoemd, maar alle focus legt op besmettingen. Nu wordt er 15 keer meer getest dan in april, dus ook niet raar dat de besmettingscijfers gaan oplopen. Laat je vooral niet gek maken, maar blijf alert.

Dus je wou nu al definitieve conclusies gaan trekken terwijl je gewoon kunt doorrekenen wat het eindresultaat gaat worden bij het huidige aantal ziekenhuisopnames en ic'-opnames? We zijn nu al te laat! 

 

Trouwens, nog geen 2 weken geleden heeft Rutte wel degelijk aan dit "lichtpuntje" vastgehouden, maar dat puntje is inmiddels flink achterhaald. ("We hollen achter het virus aan.") Als de R boven de 1 is, krijgen we te maken met snelle verdubbelingen. Dat is inmiddels toch al heel vaak uitgelegd. Simpele rekenkunde.

 

En die besmettingscijfers ("R") worden uitgedrukt in percentages, dus die gaan bij meer testen helemaal niet oplopen als R onveranderd blijft.

Maar het is juist verder en harder aan het stijgen, steeds verder boven de 1!

 

Verder lijk je niet op de hoogte van de lichamelijke schade die corona kan aanrichten als je de ziekte overleeft. Daar wordt steeds meer over bekend. Volg je dat niet?

En wat betreft de leeftijdscategorie op de IC's: volgens Ernst Kuipers is die nu veel lager dan bij de eerste golf: rond de middelbare leeftijd op zelfs lager.

 

Tja, feiten zijn feiten.

 

.https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3265003/sterkste-man-matthieu-onderdijk-geveld-door-corona-doemaarwelmee

 

 

 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Kijk naar Duitsland, daar zijn mondkapjes in het openbare leven gewoon verplicht, geen discussie mogelijk.

 

Nederland: 372 doden per miljoen inwoners, aantal besmette inwoners 6.681 per miljoen.

Duitsland:   114 doden per miljoen inwoners, aantal besmette inwoners 3.442 per miljoen.

 

In Nederland betwisten we nog steeds het nut van mondkapjes, en mag een winkelier zelf beslissen of hij ze verplicht stelt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een kleine moeite met misschien - achteraf - positieve neveneffecten die toch kunnen bijdragen aan het beteugelen van corona. Maakt me niet uit welke.

Ik heb er altijd wel een paar bij me en pas me gewoon aan. We moeten het immers samen doen.  

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...