Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

Ach in 8 maanden tijd 1,022,512 doden wereldwijd daar haal je toch je schouders even van op en dan ga je weer door. Helemaal niets aan de hand. Wie gaat al die familie leden troosten?

 

Grafieken stellen echt weinig voor leuk voor sommigen die zich er mee bezig houden, maar als je Corona in je familie hebt gehad en bij je naasten en er mensen overleden zijn denk je er heel anders over. En het feit is, het is nog lang niet over.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Had hij vorige week niet de uitspraak dat er op zeer korte termijn een middel zou zijn?

Als hij nu plots genezen is dan zal ook wel bekend gemaakt worden met welk wondermiddel hij genezen is en durf bijna wel te garanderen dat hij daar zelf aandelen in heeft of een ander belang.

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Sprietje zei:

Het ministerie van buitenlandse zaken in België heeft gisteren dit reisadvies uitgebracht voor Europa:

 

 

 

Reisadvies België covid 30-9-2020.png

 

Ik kom net terug uit Portugal en daar barstte het van de Belgen. Code oranje is overigens code geel voor Nederland. De Belgen maken er maar een potje van, maar de kroon werd gespannen door de Britten. Ik heb me groen en geel geergerd aan hun asociale gedrag. Achteraf gezien hadden ze de Britten nooit en te nimmer mogen toelaten om vakantie te gaan vieren in de rest van Europa.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, kiekiek zei:

maar de kroon werd gespannen door de Britten.

Leef hier al ruim 10 jaar en heb heel veel Britten in mijn omgeving en heb nooit last van ze, integendeel zelfs ze zijn heel erg beleefd en aardig. Als je het over de jongeren hebt dan zijn ze ongeacht welk land vervelend.

 

Maargoed, hier in Spanje loopt het in Madrid helemaal uit de hand en de stad gaat daarom ook in een lockdown, aangezien ze heel slim waren om het voor de lockdown ingaat te melden op TV zijn veel mensen de stad Madrid al ontvlucht om elders mensen te besmetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu goed wie gaat reizen moet het zelf maar weten

 

Nu staat in de Volkskrant over het gebruik van de mond/neuskapjes dat brildragers moeten voorkomen dat hun bril beslaat.

Probeer het maar eens uit... happy_001.gif.b11f696099a8839d376454dc82094a9a.gif

 

wat een stelletje krantdebielen, het wordt ook kouder buiten moet ik nog vermelden

Tears Of Hope

Al Di Meola

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Penthe zei:

Leef hier al ruim 10 jaar en heb heel veel Britten in mijn omgeving en heb nooit last van ze, integendeel zelfs ze zijn heel erg beleefd en aardig. Als je het over de jongeren hebt dan zijn ze ongeacht welk land vervelend.

 

 

Van overwinteraars en permanent daar wonende Britten heb je niet zoveel last denk ik. Maar ik doelde op de vakantie vierende Britten en ik heb ze in alle leeftijden gezien die er schijt aan hadden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Tonskidutch zei:

nu goed wie gaat reizen moet het zelf maar weten

 

 

In Portugal heb ik me werkelijk geen moment onveilig gevoeld, op het een Britten straatje in Albufeira na dan, maar daar hadden we standaard een goed mondkapje op als we er door liepen. In het vliegtuig hetzelfde plus zelf een goede ontsmettingsgel meegenomen. De afzuiging stond ook duidelijk op een hogere stand dan andere jaren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Van overwinteraars en permanent daar wonende Britten heb je niet zoveel last denk ik. Maar ik doelde op de vakantie vierende Britten en ik heb ze in alle leeftijden gezien die er schijt aan hadden.

Vakantie vierende Nederlanders, Belgen, Fransen, Duitsers, enz. allemaal net zo vervelend als de feest vierende Britten. En bij de laatste keer die ik mee maakte waren de Fransen wel heel erg bezig. Daarom zei ik al ongeacht het land waar ze vandaan komen. Misschien heb jij nog nooit een zooi losgeslagen Fransen meegemaakt?

 

En dat jij op een vliegtuig stapt mij krijgen ze er niet in maar ook niet in een trein en bus, ik slaat vakantie gewoon even over gezien de situatie. En gisteren werd er op TV duidelijk vermeld door verschillende artsen dat besmettingen buiten ook met veel mensen om je heen vrijwel nihil zijn. Besmettingen vinden voor 99% binnen plaats, en er werd bij gezegd dat de sportschool geheel niet veilig is ook al worden er maskers gedragen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Penthe zei:

En gisteren werd er op TV duidelijk vermeld door verschillende artsen dat besmettingen buiten ook met veel mensen om je heen vrijwel nihil zijn. Besmettingen vinden voor 99% binnen plaats.

 

 

Vreemd. Zouden dan al die Madrilenen meer dan 90 procent van de tijd binnen zitten ? Want daar loopt het pas écht de spuigaten uit.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...